Turistični boni so ptujskim turističnim ponudnikom prinesli dobrih 180.000 evrov prometa. Foto: BoBo
Turistični boni so ptujskim turističnim ponudnikom prinesli dobrih 180.000 evrov prometa. Foto: BoBo

Povprečna zasedenost na Ptuju je 70-odstotna. Večina so slovenski gostje, ki unovčijo bone.

"Vso turistično ponudbo smo prilagodili slovenskim gostom, smo dodali 12 novih turističnih produktov, različnih doživetij na destinaciji," je pojasnila direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečković Bolšec, kako so se prilagodili med epidemijo koronavirusne bolezni 19.

Največ bonov je bilo unovčenih v Termah Ptuj, kjer je 80-odstotna zasedenost primerljiva s preteklimi leti. Prevladujejo domači gostje. "Ti nekje v 90 odstotkih tudi uporabijo turistične bone. Deset odstotkov nekje imamo tujih gostov, predvsem iz Avstrije, Češke, iz Nemčije," je povedala Milena Mojzeš, direktorica Term Ptuj.

Povpraševanje je tudi po nastanitvah v objemu narave. "Smo bili v juniju 40-odstotno zasedeni z boni, tranzita sploh ni, zdaj, v juliju, smo na 50 odstotkih lanskega prometa," je pojasnila Metka Gutschi iz oddaj sob Panorama.

Po drugi strani pa se hotel Mitra v starem mestnem jedru spoprijema s precejšnjim upadom števila prenočitev. Peter Vesenjak, direktor svetovalne družbe Hosting, d. o. o., in hotela Mitra, tako meni, da s turističnimi boni verjetno ne bodo mogli rešiti vseh težav, ki jih je prinesla epidemija.

Turisti za koriščenje bonov prejmejo tudi knjigo in protokolarno vino mestne občine.

Ptuj pritegnil veliko domačih turistov