Pariška znamenitost je lani sprejela več kot šest milijonov obiskovalcev. Foto: Reuters
Pariška znamenitost je lani sprejela več kot šest milijonov obiskovalcev. Foto: Reuters
Zaposlene motijo "pošastno" dolge čakalne vrste. Foto: Reuters

Stolp so zaradi stavke zaprli po 16. uri popoldne, razlog zanjo pa je nov sistem dostopa do stolpa za obiskovalce, ki po mnenju zaposlenih ustvarja "pošastno" dolge čakalne vrste. Vodstvo družbe, ki stolp upravlja, se je z delavci že pogajalo, a popoldne še niso dosegli dogovora. Eifflov stolp so si lahko tako ogledali zgolj tisti obiskovalci, ki so že bili na njegovem območju.

Na začetku julija so upravljavci uvedli nov sistem za obiskovalce. Zdaj je 50 odstotkov vstopnic, namenjenih obiskovalcem za določen dan, rezerviranih preko spleta, prej pa je bilo v ta namen na spletni strani namenjenih zgolj 20 odstotkov. Za različne tipe obiskovalcev so zdaj rezervirali tudi različna dvigala, zaradi česar se pojavljajo izredno dolge vrste.

Ob manjšem obisku obiskovalcev z vnaprej rezerviranimi vstopnicami – denimo zgodaj popoldne in zvečer – so zanje namenjena dvigala tudi napol prazna, tisti obiskovalci, ki vstopnico kupijo na kraju samem, pa čakajo tudi do tri ure. Ob večjem obisku pa lahko tudi tisti, ki vstopnico kupijo vnaprej in za določeno uro, naletijo na daljše čakanje.

"Ob neučinkovitosti in nezadovoljstvu obiskovalcev ... je pošlo tudi potrpljenje zaposlenih," so poudarili predstavniki sindikata. Po njihovem mnenju težava ni v vnaprejšnji prodaji večine vstopnic, temveč delitev dvigal. Če bi bila vsa odprta za vse obiskovalce, bi se tokovi razdelili bolj enakomerno.

To ni prva stavka v turistični znamenitosti, ki je samo lani sprejela več kot šest milijonov obiskovalcev. V preteklosti je 300-člansko osebje stavkalo iz različnih razlogov, med drugim zaradi žeparjev in vzdrževalnih del.