Foto:
Foto:

Varnostni pasovi na zadnjih sedežih bi lahko v primeru hudega čelnega trčenja prišli v stik s kovinskim okvirom sedeža, pri čemer bi se lahko strgali in voznika morda ne bi primerno zavarovali, so pojasnili v Toyoti, največjem proizvajalcu avtomobilov na svetu. Iz Severne Amerike so dobili dve poročili o težavah s pasovi. V enem primeru je šlo za nesrečo s smrtnim izidom v Kanadi, vendar v družbi še ne morejo potrditi, ali je šlo za posledico napake s pasovi. Vpoklic se nanaša na vozila RAV4 SUV, ki so jih proizvedli med julijem 2005 in avgustom 2014, in Vanguard SUV, ki so jih proizvedli med oktobrom 2005 in januarjem 2006. V Severni Ameriki bodo vpoklicali 1,33 milijona vozil, v Evropi 620.000, na Kitajskem 434.000 in na Japonskem 177.000.

V Sloveniji bodo vpoklicali 1500 vozil

Toyota bo tudi v Sloveniji vpoklicala vozila, gre pa za nekatera vozila Toyote RAV4 generacije 2006-2012, nam je sporočil slovenski uvoznik japonskih vozil. V vpoklic je zajetih okrog 1500 vozil, vključena pa so tudi vozila sivega uvoza. Kot so pojasnili v podjetju Toyota Adria, bodo lastnike vozil pisno obvestili o servisni akciji, na vpoklicanih vozilih pa bodo brezplačno vgradili dodatno plastično zaščito, ki bo pritrjena med sedež in varnostno zaponko pasu. Vgradnjo bodo opravili na pooblaščenih Toyotinih servisih v približno eni uri.

Foto: Reuters