Jimmy Donaldson, na YouTubu bolje znan pod imenom MrBeast, se je odločil, da bo ustvaril repliko prizorišča serije Squid Game. "Vsak korak iz serije sem poustvaril v resničnosti," so uvodne besede v videu, ki je dokumentiral celotni proces. Donaldson se sicer ni ustavil pri kopiji scenografije, ampak je tja povabil tudi 456 naključnih oseb, ki so se v otroških igrah iz južnokorejske Netflixove uspešnice pomerile za kar 456.000 ameriških dolarjev (okoli 403.000 evrov).

Spletna osebnost, ki se lahko pohvali s 76,2 milijona naročnikov, je v nasprotju s serijo poskrbel, da v njegovi različici iger sodelujočih v primeru poraza ni čakal usodni konec – vsak izmed tekmovalcev je imel namesto tega na sebi brezžično napravo, v kateri je bila lažna kri. "Razstrelivo", ki so so upravljali na daljavo, se je razpočilo, ko je igralec izpadel. V objavljenem videu je tako potekala tekma s frnikolami, tudi izziv s steklenim mostom in vlečenje vrvi nista bila izključena, a pri tem igralci niso padli v smrt, temveč je njihov morebitni padec ublažila pena, poroča Independent.

"Srebrna medalja" si je prislužila 10.000 dolarjev

Ustvarjanje videa naj bi stalo kar 3,5 milijona dolarjev (okoli 3,1 milijona evrov), financirali pa naj bi ga podjetje, ki se ukvarja z igricami za mobilne telefone, Brawl Stars. Celotna vsota je bila razdeljena na dva dela. Dva milijona dolarjev (1,8 milijona evrov) so namreč porabili za grajenje prizorišča in produkcijo, 1,5 milijona dolarjev (1,3 milijona evrov) pa je bilo namenjenih denarnim nagradam – vsak sodelujoči je namreč ne glede na uvrstitev prejel 2000 dolarjev, tisti, ki se je zavihtel na drugo mesto, pa je osvojil 10.000 dolarjev.

Nekateri nad podvigom niso bili navdušeni, saj serija govori o bogatih ljudeh, ki revnejše na bizaren način izkoriščajo za svojo zabavo. Ironično se jim je zdelo tudi to, da gre pravzaprav za oglas, serija pa v jedru nasprotuje kapitalizmu.

Donaldson, ki je bil leta 2020 s 24 milijoni dolarjev zaslužka drugi najbolje plačan ustvarjalec videovsebin na YouTubu, je sicer znan po videih, ki vključujejo velike količine denarja. Te svojim sledilcem ponuja v okviru absurdnih izzivov. Med drugim je organiziral tudi skrivalnice, kjer je nagrada znašala kar 60.000 dolarjev, za 500.000 dolarjev so kar 12 dni stali v krogu.