Kljub skoraj nespremenjenim zunanjim meram pri Dacii obljubljajo več prostora v notranjosti – predvsem v prtljažniku in na zadnji klopi. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Kljub skoraj nespremenjenim zunanjim meram pri Dacii obljubljajo več prostora v notranjosti – predvsem v prtljažniku in na zadnji klopi. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Dacia sandero je model, pri katerem je želja igranja na nizkocenovnega aduta pravzaprav najbolj očitna. In to so pri romunski znamki v lasti Renaulta želeli ohraniti tudi v novi generaciji, ki pa je v sodobnosti in na področju novih tehnologij pokazala velik napredek.

Na prvi vožnji po slovenskih cestah smo v oddaji Avtomobilnost preverili, kaj prinaša novi sandero. Morda je najbolj pomembno, da je narejen na enaki platformi kot novi renault clio. Ampak v resnici veliko clia v tem avtomobilu ne gre pričakovati. Clio želi biti v svojem razredu najboljši, sandero pa najcenejši.

Poleg ročnih menjalnikov je pri sanderu prvič na voljo tudi neskončnostopenjski menjalnik CVT. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Poleg ročnih menjalnikov je pri sanderu prvič na voljo tudi neskončnostopenjski menjalnik CVT. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Najcenejši avto pri nas

In tako je začetna cena novinca na slovenskem trgu 8990 evrov. To hkrati pomeni, da gre za najcenejši avto, ki ga danes lahko kupite pri nas. A prav nizkocenovnost je razlog, da je sandero evropska prodajna uspešnica, saj skupaj s cliom in capturjem tvori trojico prodajno najuspešnejših vozil.

V sanderu je zdaj novo praktično vse, od prijetnejše zunanje oblike do opreme, tako glede povezovanja z zunanjimi napravami kot asistenčnimi sistemi. Ponuja tudi opcije sistemov Apple CarPlay in Android Auto.

Vrh ponudbe ponovno predstavlja različica stepway, ki prinaša nekoliko bolj robustno, terensko zunanjost, malo večji odmik od tal, zanimivost pa sta tudi serijska strešna nosilca, ki jih lahko zasukamo za 90 stopinj. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Vrh ponudbe ponovno predstavlja različica stepway, ki prinaša nekoliko bolj robustno, terensko zunanjost, malo večji odmik od tal, zanimivost pa sta tudi serijska strešna nosilca, ki jih lahko zasukamo za 90 stopinj. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Novega sandera bodo poganjali zgolj trivaljni motorji – s turbo polnilnikom ali brez njega. No, zanimiva je predvsem izbira "bifuel" različice, ki jo poganjata bencin in utekočinjen naftni plin. Pri Dacii pravijo, da gre za najbolj gospodarno izbiro.

Še več o novem sanderu izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost