Škoda enyaq ima lahko kristalno masko s 130 diodami in LED-luči matrix. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Škoda enyaq ima lahko kristalno masko s 130 diodami in LED-luči matrix. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

V Avtomobilnosti smo Škodinega električnega novinca na slovenskih cestah zapeljali na barje, na razmočen teren, tja, kamor SUV tudi spada.

Seveda pa je enyaqova glavna značilnost drugje, v elektropogonu in še bolj v baterijah, ki v teoriji zagotavljajo brezskrbno vožnjo 500 kilometrov in več. Zasnovali so ga na Volkswagnovi električni platformi MEB, gre za sorodnika VW ID.4.

Salonska kabina

Precej razkošne zunanje mere, v dolžino meri 4,648 metra, se odražajo v prostorni potniški kabini. Pri Škodi pravijo, da gre znotraj za vtis salonskega ambienta. Opazen je 13-palčni osrednji zaslon, ponuja tudi možnost projekcijskega zaslona z obogateno resničnostjo, ki se neprestano osvežuje prek spleta. Kot je za Škodo značilno, ima zelo velik prtljažnik, ki ima prostornino 585 litrov, odlikuje pa ga nizek nakladalni rob. Škoda je ostala zvesta tudi priročnim rešitvam, od zaščite za polnjenje do dežnika, ki so neopazno skriti v karoserijo vozila.

Na voljo je tudi električni štirikolesni pogon. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Na voljo je tudi električni štirikolesni pogon. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Tri različice

Na izbiro so tri različice, osnovni enyag iV 50 z električnim motorjem z močjo 109 kilovatov in baterijo s kapaciteto 55 kilovatnih ur, kar pomeni do 340 kilometrov dosega.

Cene za različico 60 se začnejo nekaj pod 38 tisočaki. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Cene za različico 60 se začnejo nekaj pod 38 tisočaki. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Sledi mu različica 60 z električnim motorjem z močjo 132 kilovatov, baterija s kapaciteto 62 kilovatnih ur in 390 kilometrov dosega. Največ povpraševanja pri nas bo po različici iV 80 z elektromotorjem z močjo 150 kilovatov in baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur ter dosegom 510 kilometrov.

Podrobneje lahko enyaqa spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.