Napredek pri Nissanovem leafu je pomemben predvsem zato, ker naj bi za večino ljudi prav meja 300 kilometrov dosega predstavljala letvico, ki jo more avtomobil doseči, da ga že uporabimo kot prvi ali pa celo edini avtomobil pri hiši. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Napredek pri Nissanovem leafu je pomemben predvsem zato, ker naj bi za večino ljudi prav meja 300 kilometrov dosega predstavljala letvico, ki jo more avtomobil doseči, da ga že uporabimo kot prvi ali pa celo edini avtomobil pri hiši. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V Avtomobilnosti smo preizkusili 100-odstotno električno vozilo nissan leaf. Gre za veterana na trgu električnih vozil, ki je na voljo že v drugi generaciji, zdaj tudi z večjo in uporabnejšo 62 kWh baterijo, ki zagotavlja tudi vožnjo na daljše poti brez odvečnega razburjanja, ali bomo s prazno baterijo ostali na cesti.

Bistvo je električni pogon

Kot smo ugotavljali na testu, njegova priljubljenost izvira prav iz vrste njegovega pogona. Leaf je električni pionir in do danes največkrat prodani električni avtomobil na svetu. Ampak danes ne gre več le za pionirstvo. Danes je ponudba električnih vozil vse večja in uporabniki jih kupujejo tudi zaradi prihrankov pri energiji ter udobja in preprostosti vožnje. In temu se je prilagodil tudi leaf, ki je manj pionirsko predrzen in veliko uporabnejši.

Z njim smo se vozili tudi na daljše poti – v enem dnevu smo se iz Novega mesta podali v Koper in nazaj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Z njim smo se vozili tudi na daljše poti – v enem dnevu smo se iz Novega mesta podali v Koper in nazaj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Nadgrajena različica prinaša baterijo, ki ima odslej za 22 kWh večjo kapaciteto in močnejši elektromotor, ki razvije 50 kW več.

V videoprispevku preverite, kako močno se novosti občutita v praksi.