Ford in Google imata skupno vizijo o zagotavljanju prijetne, varnejše in učinkovitejše izkušnje v povezanem vozilu ob zmanjšanju motenj voznika in zagotavljanju najnovejših tehnologij za uporabnike z brezžičnimi posodobitvami. Foto: Ford
Ford in Google imata skupno vizijo o zagotavljanju prijetne, varnejše in učinkovitejše izkušnje v povezanem vozilu ob zmanjšanju motenj voznika in zagotavljanju najnovejših tehnologij za uporabnike z brezžičnimi posodobitvami. Foto: Ford

Google Cloud je med drugim postal Fordov izbrani ponudnik storitev v oblaku, saj zagotavlja boljše obvladovanje podatkov, umetne inteligence (AI) in strojnega učenja.

Ford je z računalniškim gigantom sklenil šestletno partnerstvo, že leta 2023 pa bodo milijoni prihodnjih vozil znamk Ford in Lincoln v vseh cenovnih razredih opremljeni s sistemom Android z Googlovimi aplikacijami in storitvami.

Prestavljati želijo meje

Za razvoj številnih novih inovacij sta podjetji ustanovili delovno skupino Team Upshift. Ta bo prestavljala meje Fordove preobrazbe, zagotovila popolno izkušnjo po meri uporabnikov in odpirala nove prelomne priložnosti z obdelavo podatkov. Del tega bodo med drugim projekti, ki segajo od razvoja novih izkušenj pri nakupu vozila do ustvarjanja ponudb za lastnike in še marsikaj.

Od leta 2023 bodo uporabnikom vozil znamk Ford in Lincoln po vsem svetu na voljo digitalne izkušnje. Googlov pomočnik (Google Assistant) bo voznikom omogočil vožnjo brez preusmerjanja pogleda s ceste in odmika rok z volana, saj bo voznik vse opravil z glasovnimi ukazi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Od leta 2023 bodo uporabnikom vozil znamk Ford in Lincoln po vsem svetu na voljo digitalne izkušnje. Googlov pomočnik (Google Assistant) bo voznikom omogočil vožnjo brez preusmerjanja pogleda s ceste in odmika rok z volana, saj bo voznik vse opravil z glasovnimi ukazi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Ford z uporabo platforme Google Cloud načrtuje izboljšanje uporabniške izkušnje z novimi tehnologijami in zagotavljanje po meri prikrojenih storitev, pospešek posodobitve razvoja, proizvodnje in upravljanja dobavne verige izdelkov vključno z raziskavami uporabe umetne inteligence za usposabljanje zaposlenih v proizvodnji in še zanesljivejše delovanje opreme v obratih.

Prav tako bo z oblakom hitreje uvajal poslovne modele, ki temeljijo na podatkih, da bodo uporabniki takoj prejeli obvestila, kot so zahtevki za vzdrževanje ali opozorila o vpoklicih.