Raziskava kaže, da je 9,2 odstotka franšiznih prodajalcev na Kitajskem ostalo v ponedeljek zaprtih, saj niso pridobili odobritve lokalnih vlad, ki od podjetij zahtevajo, da kupcem in zaposlenim zagotovijo zahtevano varnost. Foto: EPA
Raziskava kaže, da je 9,2 odstotka franšiznih prodajalcev na Kitajskem ostalo v ponedeljek zaprtih, saj niso pridobili odobritve lokalnih vlad, ki od podjetij zahtevajo, da kupcem in zaposlenim zagotovijo zahtevano varnost. Foto: EPA

Na Kitajskem so avtomobilski uvozniki v večini primerov že odprli vrata prodajnih salonov za kupce vozil, vendar še čakajo na večji promet.

Po pisanju tamkajšnjih medijev, ki jih povzema Automotive News, je skoraj 91 odstotkov trgovcev z avtomobili na Kitajskem že omogočilo prodajo vozil v prodajnih salonih, in to kljub dolgotrajnemu boju ob izbruhu koronavirusa. Za zdaj imajo 53 odstotkov prometa, ki so ga imeli pred zdravstveno krizo.

Najbolje gre premijskim znamkam
Najnovejša raziskava Kitajskega združenja avtomobilskih trgovcev, ki zajema 8.393 franšiznih prodajalcev po vsej Kitajski, kaže, da se promet v prodajnih prostorih med znamkami močno razlikuje. Trgovine, ki jih upravljajo kitajske blagovne znamke, so poročale o najnižji stopnji prometa v prodajnih salonih – 35 odstotkov ravni, ki ga zaznajo običajno ob tem letnem času.

Raziskava kaže, da je 9,2 odstotka franšiznih prodajalcev na Kitajskem ostalo v ponedeljek zaprtih, saj niso pridobili odobritve lokalnih vlad, ki od podjetij zahtevajo, da kupcem in zaposlenim zagotovijo zahtevano varnost. Foto: EPA
Raziskava kaže, da je 9,2 odstotka franšiznih prodajalcev na Kitajskem ostalo v ponedeljek zaprtih, saj niso pridobili odobritve lokalnih vlad, ki od podjetij zahtevajo, da kupcem in zaposlenim zagotovijo zahtevano varnost. Foto: EPA

Prodajnim salonom, ki tržijo domače izdelke, ki jih prodajajo množično, se je promet povzpel na 54 odstotkov običajne ravni, v prodajnih salonih, v katerih prodajajo avtomobile premijskih znamk in uvožene avtomobile, pa na 57 odstotkov običajne ravni, je pokazala raziskava.
Po podatkih kitajskega združenja je prodaja osebnih avtomobilov v prvi polovici meseca marca padla na 47 odstotkov običajne prodaje, saj je izbruh koronavirusa pustil posledice pri potrošnikih in poslovni dejavnosti po vsej državi.

"Nekatera mesta spodbujajo ljudi, da se vrnejo v normalen ritem življenja, vendar pa se zaupanje potrošnikov v nakup avtomobilov verjetno ne bo vrnilo v normalno stanje pred koncem marca," so še sporočili iz kitajskega združenja.

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtmobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.