Litrski ecoboost je povsem dorasel svojim nalogam tudi pod motornim pokrovom focusa. Foto: M. Kr.
Litrski ecoboost je povsem dorasel svojim nalogam tudi pod motornim pokrovom focusa. Foto: M. Kr.

Novi trivaljnik ecoboost se med drugim ponaša z uglednim mednarodnim priznanjem najboljšega motorja leta, njegovo upravičenost pa hitro dokaže tudi praksa. Kot ugotavlja avtor oddaje, 92 kilovatov moči in 200 Nm navora še zdaleč ni malo, ampak povsem dovolj za potrebe povprečnega uporabnika focusa, ki se podobno kot pogonski agregat ponaša z več uglednimi nazivi, vključno z "lokalnim", saj je focus slovenski avto leta 2012. Za dober vtis pa niso zaslužne le zmogljivosti, ampak tudi nizka povprečna poraba, ki se je med preizkusom sukala tam nekje blizu šest litrov, še dodaja Janez Martinčič.

Več podrobnosti s preizkusa Fordovega focusa, Minijevega countrymana, Mazdinega SUV-ja CX-5 z dizelskim motorjem in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.