Pri Volkswagnu trdijo, da novi štirikolesni pogon 4motion z razdelilnikom navora omogoča boljšo vozno dinamiko. Foto: Volkswagen
Pri Volkswagnu trdijo, da novi štirikolesni pogon 4motion z razdelilnikom navora omogoča boljšo vozno dinamiko. Foto: Volkswagen

Volkswagen tiguan je globalno gledano najbolj priljubljeno vozilo podjetja iz Wolfsburga. Po svetu so jih leta 2019 prodali več kot 900 tisoč. Do zdaj so jih izdelali že več kot šest milijonov.

Vseeno je prišel čas, da je bil deležen posodobitev, saj v drugi generaciji na trgu vztraja že od leta 2016 naprej. Volkswagen je tiguana elektrificiral s priključnohibridnim pogonom.

Tudi športna različica

Prav tako bo SUV zdaj prvič na voljo v samostojni izvedbi tiguan R. Inženirji so razvili nov štirikolesni pogon z razdelilnikom navora, ki s prilagodljivo porazdelitvijo moči med zadnjima kolesoma omogoča popolnoma novo vozno dinamiko športnega terenca.

Prenovljeni tiguan je na voljo tudi kot priključni hibrid, ki lahko vozi do 130 km/h z izključno električnim pogonom. Foto: Volkswagen
Prenovljeni tiguan je na voljo tudi kot priključni hibrid, ki lahko vozi do 130 km/h z izključno električnim pogonom. Foto: Volkswagen

Z novim sistemom travel assist lahko kompaktni SUV zdaj do hitrosti 210 km/h vozi asistirano. Poleg tega je prek sistemov infotainment najnovejše generacije (MIB3) zdaj na voljo popolnoma nov nabor spletnih storitev in funkcij. Novost v ponudbi je tudi opcijski 480-vatni avdiosistem proizvajalca Harman Kardon.

Boljšo povezavo s spletom omogoča novi infotainment sistem. Foto: Volkswagen
Boljšo povezavo s spletom omogoča novi infotainment sistem. Foto: Volkswagen

Med posebnosti lahko uvrstimo še novo generacijo volanov z upravljanjem na dotik. Upravljanje funkcij klimatske naprave so digitalizirali z drsniki in površinami na dotik. Novi so matrični LED-žarometi.

Od zunaj lahko prenovljenega tiguana prepoznamo po spremenjeni obliki sprednjega dela, ki spominja na novega golfa.