Da gre za dinamično oblikovanega karavana, je jasno že iz tehničnih podatkov. Koeficient zračnega upora (Cd) je zgolj 0,277. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Da gre za dinamično oblikovanega karavana, je jasno že iz tehničnih podatkov. Koeficient zračnega upora (Cd) je zgolj 0,277. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Seveda gre za bolj praktično različico kombilimuzine 308, hkrati pa tudi atraktivno alternativo športnim terencem, kot je peugeot 3008. Francozi so nam povedali, da je novi 308 SW zgrajen na zanju in tradiciji, a se predstavlja v povsem novi luči, tako oblikovni kot tehnološki.

Uporabljeni so bili materiali in zamisli iz višjega avtomobilskega razreda. Kar jim lahko takoj, na prvi pogled, verjamemo, pa je to, da 308 prinaša povsem nov logotip. Po vzoru večjega 508 so tudi v karavansko različico vložili ogromno truda. Prvi vtis je, da jim je uspelo. Privlačna oblika, začinjena z izrazitim, a za Peugeot značilnim zadkom, bo vsekakor povzročala kupcem težave, katero različico izbirati.

Za električno dvižnimi prtljažnimi vrati z nizkim nakladalnim prostorom je v petsedežni postavitvi sedežev do 608 litrov prostora za prtljago. Ta številka lahko doseže 1634 litrov, če zložite zadnje sedeže (deljenje v razmerju 40/20/40). V tem primeru lahko prevažate predmete do dolžine 1,85 metra. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Za električno dvižnimi prtljažnimi vrati z nizkim nakladalnim prostorom je v petsedežni postavitvi sedežev do 608 litrov prostora za prtljago. Ta številka lahko doseže 1634 litrov, če zložite zadnje sedeže (deljenje v razmerju 40/20/40). V tem primeru lahko prevažate predmete do dolžine 1,85 metra. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Več prostora za potnike in prtljago

Naj razložimo osnove. SW je postavljen na razširjeno različico modularne platforme EMP2. Od kombilimuzine se razlikuje po daljši medosni razdalji in seveda daljšem zadnjem previsu. Francoskim oblikovalcem je uspelo to, kar je pri karavanih najtežje, zadek je narejen tako, da se ujema z agresivnim obrazom in na sploh mišičasto karoserijo. Zadnje luči so ozke, zadek pa dopolnjuje nov integriran spojler, ki je nad poševnim zadnjim vetrobranskim steklom. Prtljažnik je umeščen zelo nizko, kar je dodaten plus za dinamično obliko in hkrati omogoča lažje nalaganje večjih kosov prtljage.

Futuristična armaturna plošča i-cockpit je enaka kot v kombilimuzini in združuje do 10-palčni 3D digitalni sklop instrumentov z 10-palčnim zaslonom na dotik, ki je del informacijsko-zabavnega sistema. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Futuristična armaturna plošča i-cockpit je enaka kot v kombilimuzini in združuje do 10-palčni 3D digitalni sklop instrumentov z 10-palčnim zaslonom na dotik, ki je del informacijsko-zabavnega sistema. Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Ker je znotraj večji, je posledično precej več prostora za kolena potnikov na zadnji klopi, tudi zaradi 21 centimetrov daljšega zadnjega previsa pa je seveda precej večji prtljažnik. V osnovi ponuja 608 litrov, ob zloženih naslonjalih in zadnjih sedežih pa 1634.

Ker smo avtomobile preskusili v okviru testnih voženj, namenjenih žirantom za evropski avto leta, in kar precej prej, kot bodo avtomobili na voljo drugim novinarjem, večine tehničnih podatkov še ni bilo na voljo. Bolj kot tehnični podatki nas je ob prvem stiku z avtomobilom zanimalo to, da je 308 ohranil svojo identiteto in ni podlegel prodajnemu pritisku razreda križancev.

Več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.