ID.4 bo na daleč prepoznaven tudi ponoči, za kar skrbijo LED-luči IQ. Spredaj sta žarometa povezana s svetlobno letvijo. Še pomembneje pa je, da delujeta z vklopljenimi dolgimi lučmi, ne da bi zaslepila druge udeležence v prometu. Motiv zadnjih 3D-luči sledi sprednjim. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
ID.4 bo na daleč prepoznaven tudi ponoči, za kar skrbijo LED-luči IQ. Spredaj sta žarometa povezana s svetlobno letvijo. Še pomembneje pa je, da delujeta z vklopljenimi dolgimi lučmi, ne da bi zaslepila druge udeležence v prometu. Motiv zadnjih 3D-luči sledi sprednjim. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

ID.4 predstavlja pomemben kamenček v mozaiku Volkswagna, ki ima za cilj do 2025 izdelati že 1,5 milijona električnih avtomobilov letno.

Po modelu ID.3 je ID.4 Volkswagnov drugi model, ki je izdelan na osnovi nove modularne platforme za električna vozila (MEB), a je ID.4 dobrih 30 centimetrov daljši. To pomeni, da je prostornejši in prinaša tudi večji prtljažnik, njegovo bistvo pa je, da je višji in bolj odmaknjen od tal, s čimer se uvršča v razred križancev. Za te pa vemo, da so še vedno najbolj zaželena avtomobilska oblika ta hip.

V potovalni kabini je še več podobnosti z ID.3. To pomeni, da je voznikovo okolje preprosto in oblikovno umirjeno. Predvsem na račun tega, da iz kabin izginjajo klasični gumbi in stikala. Naše mnenje je, da bi nekatera stikala v avtomobilih lahko ostala vsaj še nekaj let oziroma vsaj do takrat, ko bodo ta navidezna in na dotik občutljiva delovala vsaj tako dobro kot stara klasična.

Oprema v testnem ID.4 je prinašala večino, kar trenutno lahko Volkswagen ponudi v svetu avtomobilizma. Predvsem na področju varnostno-asistenčnih sistemov, ki skušajo narediti vožnjo čim preprostejšo in varnejšo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Oprema v testnem ID.4 je prinašala večino, kar trenutno lahko Volkswagen ponudi v svetu avtomobilizma. Predvsem na področju varnostno-asistenčnih sistemov, ki skušajo narediti vožnjo čim preprostejšo in varnejšo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vleče lahko tudi prikolico

Posebnost vozila je projicirni sistem zaslona s tehnologijo obogatene resničnosti, ki prikaze projicira v voznikovo vidno polje ter dodatno dinamično prikaže izbrane simbole in jih združi z realnostjo. Smerne puščice navigacijskega sistema na primer prikaže v voznikovem vidnem polju na navidezni razdalji 10 metrov v skladu s potekom ceste. Za večje udobje pri vožnji na kratke in dolge razdalje skrbijo številni asistenčni sistemi.

Prtljažni prostor ima prostornino 543 litrov, če zložimo naslonjala zadnjih sedežev, pa ga lahko povečamo na 1575 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Prtljažni prostor ima prostornino 543 litrov, če zložimo naslonjala zadnjih sedežev, pa ga lahko povečamo na 1575 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Pri Volkswagnu še trdijo, da lahko za seboj vlečete prikolico do mase ene tone, na streho pa je mogoče pritrditi še strešni kovček, v katerem lahko prevažamo do 75 kilogramov prtljage.
Električni motor ponuja 150 kw in 310 Nm navora, kar zadostuje za pospešek z mesta do 100 km/h v 8,5 sekunde, največja hitrost je omejena na 160 km/h.

Poraba se je na testu izkazala za zelo ugodno, še več vtisov o vožnji pa izveste z ogledom videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.