Do leta 2025 bodo predstavili 24 novih modelov, od tega jih bo polovica v segmentih C in D, med njimi pa bo najmanj 10 popolnoma električnih vozil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Do leta 2025 bodo predstavili 24 novih modelov, od tega jih bo polovica v segmentih C in D, med njimi pa bo najmanj 10 popolnoma električnih vozil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Francoski proizvajalec vozil želi biti v štirih letih največji ponudnik in prodajalec električnih vozil v Evropi. "Znamka Renault želi v Evropi ponuditi največjo izbiro najbolj zelenih avtomobilov," je na letni skupščini dejal generalni direktor Luca de Meo.

Tri faze

Skupina Renault je strateški načrt razdelila v vzporedne tri faze, v katerih se bo v prvi do leta 2023 osredinila na povečanje marže in likvidnosti, v drugi, ki bo trajala do leta 2025, bodo predstavili popolnoma nove modele, v tretji, ki bo nastopila z letom 2025, pa želijo spremeniti gospodarski model Skupine v smeri tehnologije, energije in mobilnosti in postati vodilni v novi mobilnosti.

Leta 2025 naj bi delež elektrificiranih osebnih avtomobilov Renaulta kar 65-odstoten, leta 2030 pa že vsaj 90-odstoten.

Stvari obrnil na glavo

Italijan Luca de Meo, ki je na čelo Renaulta prišel šele pred dobrim letom dni, je v Renaultu stvari postavil na glavo. Že januarja je predstavil novi strateški načrt "Renaulution". Namen je preusmeritev strategije Skupine Renault od količine k vrednosti, v ospredju pa bo elektrifikacija. Prestrukturiral pa je tudi blagovni znamki Dacia in Lada.
S tem spodbuja e-mobilnost, pri kateri se Renault že lahko ozira na dolgoletne izkušnje.

Pri Renaultu so napovedali tudi oživitev ikoničnih modelov, hkrati pa, da bi pokazali, da s tem mislijo resno, predstavili konceptno vozilo renault 5 prototype. Foto: Renault
Pri Renaultu so napovedali tudi oživitev ikoničnih modelov, hkrati pa, da bi pokazali, da s tem mislijo resno, predstavili konceptno vozilo renault 5 prototype. Foto: Renault

Rast prodaje v prvem četrtletju

Po poročanju nemške spletne strani Automobilwoche je imel po prejšnjih podatkih Zvezne uprave za avtomobilski promet v Flensburgu Renault lani s povprečjem 101,2 grama na kilometer najmanjše povprečne emisije CO2 katere koli znamke z vsaj 100.000 novimi registracijami.