Pravi poznavalci modela kodiaq bodo opazili drugačen pokrov motorja. Rešetka hladilnika je pokončnejša, luči so tanjše. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Pravi poznavalci modela kodiaq bodo opazili drugačen pokrov motorja. Rešetka hladilnika je pokončnejša, luči so tanjše. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Danes zaradi pomanjkanja sestavnih delov kupci pogosto na svoj avto čakajo dolgo, tudi pol leta in več.

Na Škodin SUV kodiaq pa so Slovenci že ob predstavitvi leta 2017 čakali po pol leta in več. A takrat so tovarne delale dan in noč, povpraševanje je bilo tisto, ki je povzročilo čakanje.

Čeprav je danes vrh ponudbe Škode prevzel električni Škodin SUV enyaq, pa je kodiaq še vedno tudi statusni simbol. Rekli boste, da je narobe svet, da Škoda pač ne more biti premijska, a tudi v kodiaqu dobite veliko tega, kar je značilno za premijske avte, še posebej po prenovi.

Kodiaq ni več najbolj prestižen Škodin SUV. Prestol je zavzel električni enyaq. A to ne zmanjšuje njegovega povpraševanja pri strankah, so prepričani pri Škodi, kjer so do zdaj izdelali že več kot 600.000 kodiaqov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Kodiaq ni več najbolj prestižen Škodin SUV. Prestol je zavzel električni enyaq. A to ne zmanjšuje njegovega povpraševanja pri strankah, so prepričani pri Škodi, kjer so do zdaj izdelali že več kot 600.000 kodiaqov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Več tehnike in več udobja

Novi "škodiaq" ima zdaj drugačno masko. Bolj bahav je, med dodatki najdete matrično LED-tehnologijo, omisliti pa si ga je mogoče s platišči premera do 20 palcev. V kabini so novi sedeži, ki varujejo hrbtenico in so oblečeni v bolj prefinjene materiale, ponujajo tudi masažno funkcijo, grelnike in elektronsko nastavitev. Na voljo so celo sedeži iz recikliranega rastlinskega materiala.

Kabina je v znamenju digitalizacije in velikih zaslonov na dotik, občutek pa je boljši na račun novih materialov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Kabina je v znamenju digitalizacije in velikih zaslonov na dotik, občutek pa je boljši na račun novih materialov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Tudi kodiaq je dobil zdaj že "znameniti" dvokraki volan, poleg tega pa je na voljo tudi izboljšana ambientalna osvetlitev. Tudi avdiosistem je izboljšan in namesto osmih zvočnikov zdaj vključuje deset zvočnikov. Seveda je SUV postal zelo digitaliziran.

Podrobneje so nam ga na premieri predstavili Škodni inženirji, v Avtomobilnosti pa smo ga primerjali tudi s Škodnim električnim SUV-jem. Več v videoposnetku iz oddaje Avtomobilnost.