Pred petimi leti je TVR pokazal fascinantni kupe griffith. Foto: TVR
Pred petimi leti je TVR pokazal fascinantni kupe griffith. Foto: TVR

Pred petimi leti je TVR pokazal fascinantni kupe griffith – izdelek, ki je nastal v sodelovanju med Gordon Murray Designom in Cosworthom. Se pravi iz sodelovanja podjetja slovitega konstruktorja enosedežnikov F1, pa tudi McLarna F1 in prav tako slavnega proizvajalca motorjev.

Smola, ki spremlja TVR od leta 2006, ko je znamka skoraj izginila iz sveta avtomobilizma, reinkarniranega proizvajalca avtomobilov še ni zapustila. Prototip nikoli ni prišel na proizvodne trakove, pa čeprav je zanj vladalo izjemno zanimanje.

Med kupci vlada veliko zanimanje za to posebno vozilo, ki je plod strokovnjakov za izdelavo motorjev in strokovnjakov, ki so se posvetili svetu formule ena. Foto: TVR
Med kupci vlada veliko zanimanje za to posebno vozilo, ki je plod strokovnjakov za izdelavo motorjev in strokovnjakov, ki so se posvetili svetu formule ena. Foto: TVR

Pri britanskem Autocarju so glede na intervju, ki so ga naredili z lastnikom znamke, Lesom Edgarjem, zelo optimistični. Edgar je sporočil, da je podjetju TVR uspelo pridobiti pomembnega investitorja.

"Zdaj imamo pravega partnerja in pravo smer za izgradnjo trajnostne prihodnosti z družino električnih vozil," je dejal Edgar.

Še več modelov

Izjavil je celo, da bo TVR zgradil novo tovarno in začel proizvodnjo že leta 2024. Ne govorimo torej le o griffithu, ampak o pravem zagonu znamke, ki računa na električne avtomobile in ponudbo več modelov.

Prvo vozilo bo griffith, ki naj bi obdržal koncept prototipa, torej lahko karoserijo iz kompozitov, narejeno s tehnologijo iStream Gordona Murrayja, in atmosferskim motorjem V8 iz delavnice Cosworth z močjo 368 kW. In ker gre za klasiko, je griffith gnan izključno na zadnji kolesi prek šeststopenjskega ročnega menjalnika. Nastala pa naj bi tudi njegova električna različica. Pretvorba ne bi smela biti prevelika težava, saj ima griffith že povsem ravno dno in je dovolj lahek, da nadomesti težo baterij.