Kolesa in pragovi so dodatno zaščiteni pred zlorabami med vožnjami po asfaltu ali makadamu, za atraktivno plat poskrbita kupejevska streha in dvignjeni zadek. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Kolesa in pragovi so dodatno zaščiteni pred zlorabami med vožnjami po asfaltu ali makadamu, za atraktivno plat poskrbita kupejevska streha in dvignjeni zadek. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Pričakovali smo namreč, da bo to samo karoserijsko drugačen megane, a conquest je bistveno bolj samosvoj avto. Če drugega ne, je bistveno bolj "mačo". Večji, predvsem pa višji. Zadek je zelo visok. Pa tudi višje je nasajen, spodobnih 18 centimetrov oddaljen od tal. Zato je tudi bolj terensko trd. Poseben je zato, ker ni samo SUV, je tudi kupe.

Streha je namreč bližje glavam potnikov kot v SUV-ju, recimo v kadjarju. A k sreči ni kupejevsko utesnjen, tudi zadaj lahko odrasla potnika zlahka uživata na celodnevnem cestnem izletu, če seveda nista košarkarja. In prtljažnik je velik, ne sicer karavanski, a vsekakor bolj praktičen kot pri klasičnem kombilimuzinskem meganu. Kupejevska oblika bo še največ davka pobrala pri pogledu nazaj.

Še najbolj na megana spominja digitalizirana kabina. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Še najbolj na megana spominja digitalizirana kabina. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Je tudi hibrid

In megane conquest je tudi hibriden po naravi. Hibriden je, ker že s karoserijo združuje pravzaprav vse tipe avtov, a ta različica je hibridna tudi s pogonom. Gre za enak pogon kot pri hibridnem cliu. Z njim se po mestu voziš umirjeno, električno, po tihem oziroma z obveznim električnim umetnim cviljenjem. In poraba je v mestu in pri umirjeni vožnji komaj 4,5 litra, v praksi, ne na papirju. Nam se to zdi dober podatek. Seveda, po navadi je poraba v mestu visoka, saj pospeševanje s turbinskim polnilnikom pobere davek, pri tem hibridu pospeševanje opravi elektromotor. Prepriča tudi podatek o porabi pri avtocestni vožnji, 5,9 litra.

Gre za pripadnika veje SAV-vozil oziroma sport activity vehicles. Razred, ki pridobiva priljubljenost. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Gre za pripadnika veje SAV-vozil oziroma sport activity vehicles. Razred, ki pridobiva priljubljenost. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Največji minus hibrid pričakovano pokaže pri dinamični vožnji. Če smo bili pri cliu kar navdušeni, ko je hibrid v načinu sport električno bliskovito potegnil, tega pri tem večjem in težjem meganu ne dobite, niti, ko preklopite v športni način.

Še več o tem zanimivem meganu pa v daljšem videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.