Koliko zmore? 400 kilometrov. Dodajamo, da smo bili presenečeni, da doseg med vožnjo kar zanesljivo računa. Prav zato smo si z njim upali brez stresa peljati tudi na daljše razdalje. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Koliko zmore? 400 kilometrov. Dodajamo, da smo bili presenečeni, da doseg med vožnjo kar zanesljivo računa. Prav zato smo si z njim upali brez stresa peljati tudi na daljše razdalje. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Logično je, da avtomobilska podjetja najprej elektrificirajo SUV, saj je v višji avto enostavnejše vgraditi baterijo. Vgradi se namreč na dno vozila, nam je na vprašanje, zakaj šele EQS pomeni pravi preboj v razvoju Mercedes-Benzovih vozil, v intervjuju natančno pojasnil kar Robert Lešnik, glavni oblikovalec zunanje oblike vseh današnjih Mercedesov, torej avtor vseh teh idej.

Predelani GLB

Današnji električni SUV EQB – inženirsko gledano – ni nekaj posebnega. Je predelani GLB, v katerega so vgradili baterije in električni motor, kjer je prostor za bencinski ali dizelski motor. Ker je elektromotor bistveno manjši, je spredaj prostora na pretek. Testirali smo torej GLB-ja na elektriko.

Koliko zmore v pospeških? Zelo odvisno od programa, v katerem vozite. Ni tesla in po našem mnenju je tako prav, značaj avtomobila kaže v drugo smer. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Koliko zmore v pospeških? Zelo odvisno od programa, v katerem vozite. Ni tesla in po našem mnenju je tako prav, značaj avtomobila kaže v drugo smer. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Pravi družinski avto

To pomeni, da spet govorimo o izredno prepričljivem družinskem terencu. Naj spomnimo, da ga lahko dobite tudi z dvema dodatnima sedežema v zadku. V naši družini pogosto najdemo priložnost, da še koga peljemo s seboj, zato bi dodatna dva sedeža z veseljem imeli. Na splošno pa bo navdušil družine z do tremi otroki. Sam imam tri otroke, dva najstnika in enega petletnika v sedežu. V nobenem primeru to ni dobra kombinacija, ker je sedenje zraven sedeža zoprno, v tem primeru pa negodovanja ni bilo toliko kot običajno.

Tehniko, vključno z multimedijo, si deli z modelom GLB. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tehniko, vključno z multimedijo, si deli z modelom GLB. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Družinsko plat dokazuje tudi dejstvo, da otroka že dolgo nisem tako enostavno pripel. To velja za priključke isofix. In med vožnjo je moj petletnik videl ven brez ovir. Okna so velika, res vrhunsko. Ni nam jasno, zakaj je danes tako težko dobiti takšen avto.

EQB je prijeten, umirjen, tih. V takšnem avtu zlahka vzljubiš elektriko. Sploh, ko se voziš po mestu, se pravi pri majhnih hitrostih. Na avtocesti, pa čeprav ima EQB relativno nizek količnik zračnega upora, je – absolutno gledano – avto še vedno visoki terenec.

Kako se pelje in kaj zmore na terenu, pa si oglejte v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.