Vožnja z električnim meganom je prijetna izkušnja, predvsem na račun odlične zvočne zatesnjenosti in udobja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Vožnja z električnim meganom je prijetna izkušnja, predvsem na račun odlične zvočne zatesnjenosti in udobja. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Električni megane je tih. Splošen vtis je, da so električni avtomobili tihi, no, megane e-tech je še posebej tih avto. Renault, bravo. Bravo tudi za porabo energije.

Ni se treba prilagajati avtomobilu

Zlahka smo se vozili s porabo od 15 do 17 kWh na sto kilometrov. Tudi konkurenčni avti v toplem delu leta omogočajo vožnjo s porabo pod 20 kWh na sto kilometrov, vendar pa je razlika v tem, da lahko električnega megana vozite tudi dinamično, tudi po avtocesti, pa bo poraba energije še vedno ugodna. Temperature so bile med testiranjem prijazne do baterij, a prednost pred konkurenco je očitna. Za tako ugodno porabo se je treba pri tekmecih zelo potruditi, pri meganu pa se ni treba prilagajati, niti na avtocesti.

Značilnost baterije je, da je izredno tanka, kar pomeni, da v kabini ni bilo treba povišati sedišč, dobro pa vpliva tudi na vozne lastnosti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Značilnost baterije je, da je izredno tanka, kar pomeni, da v kabini ni bilo treba povišati sedišč, dobro pa vpliva tudi na vozne lastnosti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tudi vozne lastnosti so zelo dobre. Avto deluje lahkoten. Ugodno je da tehta konkretno manj kot dve toni, kar ni samoumevno pri tako velikih električnih avtomobilih. In tudi udoben je, bistveno bolj kot konkurenca, verjetno je tudi nižja masa odigrala svoje.

V športnem načinu je vožnja zelo dinamična. Ima res direkten volan. Manj mu ustreza hipno pospeševanje, megane v smislu dinamike še ni električni cupra born.

Navigacija lahko svetuje, kje naj polnimo, avto pa pred začetkom polnjenja baterijo ohladi ali ogreje na idealnih 20 stopinj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Navigacija lahko svetuje, kje naj polnimo, avto pa pred začetkom polnjenja baterijo ohladi ali ogreje na idealnih 20 stopinj. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Družinski avtomobil

Gre za zelo prostoren avto, prtljažnik je velik, a globok, ima tudi posebno luknjo, kamor pospravimo kable. Kabina je všečna, vgrajeni materiali so kakovostni, celo v predalih je tkanina. Škripanja ni. Zanimivo je elektronsko vzvratno ogledalo, ki je pravzaprav majhen televizor, ki vam predvaja, kar snema kamera na zadku. Razlog je povsem enostaven.

V meganu so okna bolj line. To ni kritika, takšne avte pač danes kupci zahtevajo.

Ena glavnih prednosti megana je tudi Googlov operacijski sistem. Zakaj? Preverite v daljšem video testu iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.