Slovenske gledalce so pred zaslone najbolj vabili Joker Out. Foto: AP
Slovenske gledalce so pred zaslone najbolj vabili Joker Out. Foto: AP

Po podatkih RTV Slovenija si je finale Evrovizije v soboto v povprečju ogledalo 18 odstotkov ali 345.000 gledalcev, starih nad štiri leta, kar v povprečju predstavlja 55 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledalce TV Slovenija so med izborom nepresenetljivo pred zaslone prikovali slovenski predstavniki Joker Out. V času njihovega nastopa je prvi televizijski program v povprečju spremljalo 23,2 odstotka oziroma 443.500 gledalcev.

Drugi predizbor v četrtek si je na TV SLO 2 v povprečju ogledalo 12,3 odstotka ali 235.100 gledalcev, starih nad štiri leta, kar v povprečju predstavlja 32 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Najvišjo gledanost je prav tako dosegel nastop Joker Out, ko je program povprečju spremljalo 19,1 odstotka oziroma 365.400 gledalcev.

Vsaj minuto katerega koli večera Pesmi Evrovizije 2023 si je ogledalo 895.300 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Podatki o gledanosti so iz raziskave AGB Nielsen Media Research na vzorcu 450 gospodinjstev.