V prvih šestih mesecih lanskega leta je Netflix izgubil skoraj milijon naročnikov. Foto: Pixabay
V prvih šestih mesecih lanskega leta je Netflix izgubil skoraj milijon naročnikov. Foto: Pixabay

Že celo zadnje leto, od takrat, ko je pandemija začela pojenjavati, se Netflix sooča z upadom števila naročnikov, v zadnjem obdobju pa se je ta še povečal – tako zaradi vse večje konkurence kot tudi zaradi zmanjševanja stroškov. Marsikdo namreč v času, ko se cene hrane, elektrike, ogrevanja in drugih osnovnih dobrin dvigajo iz dneva v dan, nenujnim stvarem odpove. In gotovo je naročnina na ponudnika pretočnih storitev ena prvih, ki jo "črtajo".

Da bi beg naročnikov ustavili, so se pri Netflixu odločili, da v državah, kjer je upad naročnin največji, uporabnikom ponudijo možnost spremljanja vsebin v nekoliko slabši kakovosti za skoraj polovico nižjo ceno. "Naši člani še nikoli niso imeli toliko možnosti izbire svoje zabave," so ob tem za BBC dejali v korporaciji in dodali, da so se za potezo odločili v več kot 30 državah, predvsem v Evropi, Aziji, Južni Ameriki, podsaharski Afriki in na Bližnjem vzhodu.

"Ves čas se trudimo, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Potrdimo lahko, da spreminjamo določila naročnin v določenih državah," so ob tem še dodali v družbi.

Kot poroča BBC, je Netflix možnost nižje cene že ponudil v Maleziji, Indoneziji, na Tajskem, Filipinih, v Venezueli, Keniji, Iranu in na Hrvaškem. Storitev je na voljo tudi v Sloveniji.

Gre le za enega izmed načinov, kako namerava korporacija, ki deluje v več kot 190 državah sveta, zvišati (oz. vsaj ohraniti) število naročnikov. Med drugim se bodo pospešeno lotili odkrivanja tistih, ki svoje geslo delijo z ljudmi zunaj svojega gospodinjstva.