Pod skupno blagovno znamko Love Istria se od leta 2017 združujejo istrske destinacije Koper, Izola, Ankaran in Portorož–Piran. Pod njo pripravljajo skupne promocijske vsebine, nastope zlasti na tujih trgih, upravljajo kanale družbenih omrežij in sodelujejo pri drugih oblikah promocijskih aktivnosti turistične destinacije slovenska Istra. Na fotografiji je Mesečev zaliv. Foto: Jaka Ivančič
Pod skupno blagovno znamko Love Istria se od leta 2017 združujejo istrske destinacije Koper, Izola, Ankaran in Portorož–Piran. Pod njo pripravljajo skupne promocijske vsebine, nastope zlasti na tujih trgih, upravljajo kanale družbenih omrežij in sodelujejo pri drugih oblikah promocijskih aktivnosti turistične destinacije slovenska Istra. Na fotografiji je Mesečev zaliv. Foto: Jaka Ivančič

Spletna stran www.loveistria.si v treh korakih (odkrij, doživi in načrtuj) območje predstavlja na enovit način skozi njegove naravne in kulturne danosti ter gastronomske zaklade.

Na novinarski konferenci v portoroškem Info centru Monfort so spletno stran predstavili predstavniki vseh štirih sodelujočih istrskih turističnih organizacij.

Kolesarja v Hrastovljah. Foto: Jaka Ivančič
Kolesarja v Hrastovljah. Foto: Jaka Ivančič

Spletna stran vsebuje tudi nekatere povezave na druge strani posameznih destinacij, a je na tem mestu več naravnih in kulturnih danosti predstavljenih združeno. "Spletna stran je torej krovni pregled istrskih lepot, dobrot in doživetij, za konkretne napotke pa obiskovalce še naprej usmerjamo na posamezne strani lokalnih turističnih organizacij, saj so prav vse v zadnjih letih veliko sredstev namenile svojim spletnim predstavitvam, rezervacijskim sistemom in spletnim trgovinam," je povedala soustvarjalka spletne strani Luca Stančič Kodarin.

Pri vsebinskem oblikovanju nove spletne strani so sodelovale vse štiri lokalne turistične organizacije s predlogi postavitve strukture, izborom besedil, fotografij in zunanjih povezav na posamezne destinacije. Za izdelavo strani, ki uporabnikom ponuja vsebine v štirih jezikovnih različicah (slovenski, italijanski, nemški in angleški), je bila izbrana agencija AV Studio, so zapisali.

Direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska je poudarila, da je Istra nerazdružljiva in gostje ne poznajo občinskih meja. Ob tem je napovedala, da bo korak naprej k še tesnejšemu povezovanju skupna strategija na področju turizma, k pripravi katere nameravajo pristopiti že letos.

Foto: Love Istria
Foto: Love Istria

Letos sicer načrtujejo številne dejavnosti, kot so sejmi in predstavitve na ključnih trgih, veliko pozornosti pa bodo usmerjali v močno in vsebinsko kakovostno komunikacijo prek nove spletne strani ter posledično prek družbenih omrežij, so še zapisali.

"Letošnja krovna tema bodo zgodbe ljudi, ki so se iz različnih krajev priselili v slovensko Istro, in razlogi, zakaj so jo tako vzljubili. Digitalna promocijska kampanja bo podprta z novimi foto- in videovsebinami. V svet pa jo bomo ponesli z digitalnim oglaševanjem, kjer se bomo osredotočili na ključne trge: Slovenijo, Italijo, Avstrijo, Nemčijo, Madžarsko in Poljsko," je načrte za letos predstavil direktor Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič.