Foto: BoBo
Foto: BoBo

Lufthansa v poletnem voznem redu predvideva povečanje števila poletov med Ljubljano in Frankfurtom, ne pa tudi povezave z Münchnom, Swiss in Austrian Airlines pa v poletnem voznem redu ne načrtujeta povezav z Ljubljano, piše letalski portal Sierra5.

Informacije o povezavah prevoznikov iz skupine Lufthansa, pod okrilje katere spada še Eurowings, izhajajo iz objavljenega podrobnega poletnega voznega reda skupine, ki velja do 24. oktobra. Ta sicer ni dokončen in ga bodo glede na povpraševanje dopolnjevali.

Lufthansa se je na ljubljansko letališče vrnila 15. junija, ko je slovensko prestolnico s Frankfurtom povezala enkrat dnevno, razen ob sobotah. Po novem Lufthansa po navedbah portala med Ljubljano in Frankfurtom ob ponedeljkih, torkih, sredah, četrtkih in nedeljah leti dvakrat na dan, preostale dneve ostaja predvidoma en dnevni polet. Določene polete v juliju je prevoznik zaradi slabega polnjenja že vnaprej odpovedal.

Nemški nacionalni letalski prevoznik, ki ga bo pred stečajem z obsežno finančno injekcijo reševala država, medtem letos ne namerava obnoviti poletov iz Ljubljane v München.

Brussels Airlines, ki je imel predvideno vrnitev na polete med Ljubljano in Brusljem v ponedeljkih, je medtem preložil začetek poletov za dober mesec dni. Po najnovejših podatkih predvidevajo vrnitev na tej povezavi od 2. avgusta dalje, s tremi poleti tedensko, in sicer poleg nedeljskega poleta še ob ponedeljkih in petkih. Dodaten polet, ob sredah, nameravajo dodati v prvi polovici septembra.

Tudi Swiss za zdaj v poletnem voznem redu ne namerava obnoviti poletov med Ljubljano in Zürichom. Prvi redni polet na Brnik je za zdaj predviden šele prvi dan v zimskem voznem redu 2020/2021, in sicer 25. oktobra.

Austrian Airlines in Eurowings za zdaj ne napovedujeta poletov iz Ljubljane, še navaja Sierra5.

V Lufthansi so v sporočilu za javnost sicer zapisali, da v poletnem voznem redu načrtujejo izvedbo nekaj več kot 40 odstotkov predvidenega obsega letenja pred izbruhom pandemije koronavirusa. Do konca oktobra bo v uporabi 380 letal skupine, kar predstavlja približno polovico vseh letal. V poletnem voznem redu bodo obnovili lete do okoli 90 odstotkov vseh destinacij na kratkih in srednje dolgih poletih ter do okoli 70 odstotkov destinacij na medcelinskih poletih.

Promet se počasi vrača na ljubljansko letališče. Foto: BoBo
Promet se počasi vrača na ljubljansko letališče. Foto: BoBo

Kaj bo prinesel julij?

Na ljubljanskem letališču so po mesecih zatišja zaradi pandemije covida-19 konec maja dočakali prvi redni potniški polet. Prva letalska družba, ki je spet vzpostavila redno letenje na Brnik, je bila Air Serbia. Sledili so Montenegro Airlines s povezavo s Podgorico, Lufthansa, madžarski nizkocenovni prevoznik Wizzair s povezavo na belgijsko letališče Charleloi, nizozemski nizkocenovni prevoznik Transavia je Ljubljano povezal z Amsterdamom, s Parizom pa je Slovenijo prejšnji teden nazadnje povezal še Air France.

Z julijem se ponovno vzpostavlja tudi povezava s Turčijo. Kot izhaja iz objavljenih informacij o poletih ljubljanskega letališča, je namreč za sredo predviden polet turškega prevoznika Turkish Airlines v Carigrad.

Kot so pred dnevi povedali v Fraportu Slovenija, ki upravlja ljubljansko letališče, naj bi julija začeli predvidoma leteti tudi britanski nizkocenovni prevoznik Easyjet na londonski letališči Stansted in Gatwick ter v Berlin, poljski Lot v Varšavo in ukrajinski Windrose v Kijev. Vendar pa so iz ukrajinske družbe po pisanju portala Ex-YU Aviation danes sporočili, da so začetek izvajanja letov - v Kijev naj bi leteli dvakrat tedensko - zaradi strogih ukrepov za ukrajinske državljane ob prihodu v Slovenijo prestavili za en mesec na 2. avgust.

Avgusta pa naj bi polete nato obnovili ruski Aeroflot v Moskvo, British Airways na največje evropsko letališče Heathrow (predvidoma 3. avgusta) ter prevoznika Arkia in Israir v Tel Aviv.

Napovedani so že tudi čarterski poleti.