Razvoj trajnostno oblikovanega prometa v mestih bo zahteval nove tehnologije in upravljanje z množicami podatkov. Foto: MMC RTV SLO
Razvoj trajnostno oblikovanega prometa v mestih bo zahteval nove tehnologije in upravljanje z množicami podatkov. Foto: MMC RTV SLO

v Avtomobilnosti 103 smo se spogovarjali o razvoju mest, ki so jih v zadnjih sto letih zasedli avtomobili. Avtomobili namreč zasedajo prostor, ki bi sicer lahko bil na voljo ljudem. Pri nadaljenm razvoju mest bo imela ključno vlogo mobilnost. V razmisleku o tem, kako se bodo v prihodnje oblikovala velika mesta, pa tudi manjša, kot je Ljubljana, smo govorili o problemu zadnjega kilometra. To je premikanje po mestnem središču do končne destinacije, ki bo moralo potekati s trajnostno oblikovanim prometom z izključitvijo avtomobilov. V to se vpletajo nove tehnologije, predvsem upravljanje z veliko količino podatkov.

Pokazali smo vam tudi test volkswagen pola, ki si je prislužil naslov slovenski avto leta 2018.

Nato smo predstavili praktičen dokaz, da sistem samodejnega zaviranja v sili resnično deluje. Seatov inženir nam je nato razložil, kako z znanimi komponentami ustvarijo bolj dinamičen značaj avtomobila.

Med novicami smo ustavili pri predlogu izrivanja avtomobilov iz središča New Yorka, kar bi dosegli z zaračunavanjem vsake vožnje.

Na koncu pa smo pokazali še test karavanskega mercedesa razreda E, ki združuje prestiž in uporabnost.

Avtomobili v mestnem središču. Foto: MMC RTV SLO
Komunikacija med vozili in infrastrukturo. Foto: MMC RTV SLO
Trajnostno oblikovan promet v mestih. Foto: MMC RTV SLO
Sistem samodejnega zaviranja v sili, Foto: MMC RTV SLO
Volkswagen polo. Foto: MMC RTV SLO
Dinamična vožnja po snegu. Foto: MMC RTV SLO
Pogovor s Seatovim inženirjem. Foto: MMC RTV SLO
Prometna nasičenost v New Yorku. Foto: MMC RTV SLO
Mercedes razred E karavan. Foto: MMC RTV SLO