Hidria, ki v Sloveniji in tujini zaposluje več kot 2000 ljudi, bo v prihodnjih petih letih Audiju, Lamborghiniju in Porscheju zagotavljala ključne dele visokoučinkovitih prestižnih dizelskih in bencinskih motorjev za njihova premijska in superšportna vozila. Foto: Lamborghini
Hidria, ki v Sloveniji in tujini zaposluje več kot 2000 ljudi, bo v prihodnjih petih letih Audiju, Lamborghiniju in Porscheju zagotavljala ključne dele visokoučinkovitih prestižnih dizelskih in bencinskih motorjev za njihova premijska in superšportna vozila. Foto: Lamborghini

Iz Spodnje Idrije so sporočili, da so bili ključni za sklenitev posla dolgoletne izkušnje, kompetentnost, znanje in inovativnost. Audi, Lamborghini in Porsche bodo tako v svoja vozila vgrajevali v Hidrii razvite ključne aluminijaste dele bencinskih in dizelskih agregatov, zaradi česar bodo ti avtomobili lažji in učinkovitejši, z boljšimi izkoristki v vožnji, boljšimi pospeški in nižjimi emisijami.

Komponente za številne zmogljive avtomobile

Audi bo tako Hidrijine aluminijaste komponente novega trilitrskega V6 TDi pogonskega motorja vgrajeval v osrednji agregat svojih najbolj poznanih modelov A4, A5, A6, S6, S7, Q5, Q7 in Q8. Hidrijini ključni deli motorjev bodo vgrajeni tudi v 1.8- in 2.0-litrske bencinske različice Audijevih štirivaljnih pogonskih agregatov z oznakama TSI in TFSI ter v Porschejev novi osemvaljni bencinski motor.

Vrednost novega posla je 15 milijonov evrov. S tem dogovorom se Hidria še dodatno utrjuje v vrhu globalnih proizvajalcev inovativnih rešitev za sodobno mobilnost prihodnosti. Foto: BoBo
Vrednost novega posla je 15 milijonov evrov. S tem dogovorom se Hidria še dodatno utrjuje v vrhu globalnih proizvajalcev inovativnih rešitev za sodobno mobilnost prihodnosti. Foto: BoBo

Pri Hidrii so prepričani, da si bodo z novim poslom odprli vrata za številne nove, tudi prestižne projekte. Eden takšnih je sodelovanje z Audijem in Lamborghinijem na področju razvoja pogonskega agregata za njuna superšportnika audi R8 in lamborghini huracan. Tudi njima bo Hidria zagotavljala ključne aluminijaste dele pogonskega agregata, ki obema voziloma omogoča, da od 0-100 km/h pospešita v manj kot 3,5 sekunde in dosežeta končno hitrost 320 km/h.

Odskočna deska za nove posle

Tovrstna razvojna sodelovanja so pomembna odskočna deska tudi za pilotske projekte predrazvoja in razvoja pogonskih agregatov in vozil prihodnosti, ki bodo luč sveta ugledali šele čez pet let in pozneje, so zapisali v podjetju. Prav tako pa Hidrii omogočajo kreiranje novega znanja za množične, velikoserijske posle, s katerimi korporacija zagotavlja delo več kot 2000 zaposlenim v Sloveniji, Nemčiji, na Madžarskem, Kitajskem in v ZDA, ter nove investicije za razvoj in proizvodnjo novih, vrhunskih izdelkov in rešitev na področju avtomobilske in industrijske tehnike prihodnosti.