Že na prvi pogled je novi 500e opazno večji, a je vseeno ohranil znano obliko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Že na prvi pogled je novi 500e opazno večji, a je vseeno ohranil znano obliko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Uradna predstavitev novega fiata 500 bo sicer šele sredi oktobra, a ker so se pri Fiatu odločili za drugačen pristop razkritja novega malčka, smo ga že lahko preskusili na ulicah Torina, ki so bile tokrat – v nasprotju z običajno gnečo – prijazno prazne.

Ponudba električnih avtomobilov je iz dneva v dan večja. Tudi v Sloveniji lahko kupci izberejo velike ali majhne avtomobile oziroma tiste z manjšim ali večjim dosegom. S prihodom novega 500e pa se odpira nova kategorija, ko se praktičnosti in ekološki brezmadežnosti priključuje tudi oblikovna všečnost.

Tisti kupci, ki jim je avto več kot le prevozno sredstvo, Fiatove novosti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tisti kupci, ki jim je avto več kot le prevozno sredstvo, Fiatove novosti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Prodajno eden najbolj pomembnih modelov

Model 500 je za Fiat zelo pomemben avto. Od leta 1957 se je zanj odločilo že več kot 6 milijonov kupcev, za novodobnega, ki je na prodaj od leta 2007, pa že več kot dva milijona. Četudi se zdi, da je na italijanskih cestah vsak drugi avto prav fiat 500, pa prodajne številke kažejo, da jih v Italiji ostane zgolj 20 odstotkov. Tako ne čudi, da je fiat 500 med vodilnimi po prodaji v A segmentu, ko se je samo lani zanj odločilo skoraj 200.000 kupcev.

Če se sprašujete, kaj je v električnem 500e novega v primerjavi s klasiko, Plevnjak enostavno odgovarja, "vse".

Hibridni fiat 500 že na slovenskih cestah

Na začetku tedna smo v Sloveniji že preizkusili hibridno različico fiata 500, modela, ki je na trgu že dolgih 13 let. In v tem času se je le malo spremenila, a obenem zelo dobro prodajala. V resnici gre za blagega hibrida. Ta je opremljen zgolj z majhnim elektromotorjem – torej integriranim zaganjalnikom generatorjem in zares majhno dodatno baterijo, ki se nahaja pod sovoznikovim sedežem.

Blaga hibridna tehnologija pomaga novemu bencinskemu motorju. Njegovo družino imenujejo “kresnička” – “firefly”. Ime mu zelo pristoji, saj novi trivaljnik razvije 52 kilovatov moči, obenem pa tehta le 77 kilogramov.