Novinec A6 avant, se v večini lastnosti ne razlikuje od limuzinskega sorodnika, ponuja pa precej več prostora v prtljažniku. Foto: M. Kr.
Novinec A6 avant, se v večini lastnosti ne razlikuje od limuzinskega sorodnika, ponuja pa precej več prostora v prtljažniku. Foto: M. Kr.

Večji prtljažnik in temu ustrezno drugačen »zaključek« avtomobila sta tudi glavni razliki med obema kroserijskima različicama. Tehnologija izdelave, tehnika, ponudba opreme, vozne lastnosti in številne podrobnosti so bolj ali manj enake kot pri bolj poslovno uglašeni limuzini. Pri Audiju trdno verjamejo, da avant ponuja vsem, ki potrebujejo veliko poslovno limuzino, še dodatek za večjo uporabno vrednost. A6 avant naj bi bil tako namenjen aktivnim poslovnežem, ki v večji prtljažnik naložijo več lastne prtljage, športno opremo ali pa celotno družinsko prtljago, saj se avto dobro znajde v poslovni in družinski vlogi. Še posebej za tiste poslovneže, ki kombinirajo službeno in zasebno uporabo vozila.

Motorji višjega razreda
Ponudba pogonskih agregatov sodi v višji razred, je pa dovolj pestra za različne okuse in potrebe. Bencinsko ponudbo sestavljata dva agregata in sicer 2,8 FSI in 3,0 TFSI, s 150 kilovati (204 KM) in 220 kilovati (300 KM). Dizelsko pa zaenkrat en 2,0 TDI s 130 kilovati (177 KM) in dva 3,0 TDI, s 150 kilovati (204 KM) in 180 kilovati (245 KM), ki se jim bo prihodnje leto pridružil še najzmogljivejši 3,0-litrski motor TDI z 230 kW (313 KM).

Ponudba opreme je pestra in med njo ne manjka sodobnih tehnoloških igračk namenjenih varnosti, udobju, zabavi ali pomoči vozniku. Pri Audiju med novostmi na seznamu opreme še posebej izpostavljajo nadgradnjo optičnega parkirnega sistema, ki voznika opozarja tudi na ovire ob bokih vozila ter uporaben samodejno zložljiv in raztegljiv rolo za prekrivanje prtljažnega prostora.

Dobro znana ponudba opreme
Za vstop v Audijevo družino avantov A6 je treba pripraviti vsaj 42.680 evrov za različico z dizelskim motorjem 2,0 TDI in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za najcenejšo bencinsko različico z motorjem 2,8 FSI in šeststopenjskim ročnim menjalnikom pa vsaj 45.100 evrov. V ponudbi pa ne manjka dobro znanih dodatkov kot sta samodejni menjalnik multitronic in štirikolesni pogon quattro, ki je na voljo v kombinaciji z najzmogljivejšimi pogonskimi agregati.

V Sloveniji naj bi do konca leta zapeljalo na ceste 40 primerkov prestižnega novinca, kaj več jih zaradi povpraševanja po Evropi ne bo mogoče dobiti iz tovarne v Ingolstadtu. Podobno kot pri limuzini, pa bo na slovenskem trgu mogoče izbrati tudi cenovno ugodnejši paket opreme bussines.