Zaradi novega Audija A8 morajo pri tekmecih razvojniki intenzivno iskati ustrezne protiukrepe. Foto: M. Kr.
Zaradi novega Audija A8 morajo pri tekmecih razvojniki intenzivno iskati ustrezne protiukrepe. Foto: M. Kr.

V tokratni oddaji avtomobilsko-prometne minute na Valu 202 je avtor povzel vtise s preizkusa dveh Audijevih modelov, in sicer najmanjšega in največjega v trenutni ponudbi. Kot ugotavljata Janez Martinčič in Marko Radmilovič, je mali A1 po kakovosti na samem zgornjem robu trenutnega avtomobilskega razvoja, vendar ga muči njegova vloga v globalnem avtomobilskem svetu. Kam in komu ga prodati? Komu je namenjen, je jasno, čim ga pogledaš. Dobro situiranim, stilsko, mogoče tudi ekološko ozaveščenim posameznikom, ki se z avtomobilom prevažajo sami, kdaj pa kdaj v dvoje. Audijevim prodajnim strategom pa manj težav povzroča veliki A8, ki precej bolj skrbi tekmece. Velike limuzine visokega razreda so namreč nekako ogledalo vsega, kar zmorejo Audi, BMW in Mercedes v določenem trenutku. In v tem je Audi s svojo novo osmico prav gotovo v prednosti. Prednost je v tehniki, trdijo, in tehnika, ki se ponuja v najnovejšem A8, je postavila med prestižneži nekaj novih meja.

Več o omenjenih mejah, pa tudi o precej drugačnem, a simpatičnem fiatu 500C, pa lahko poslušate v arhivu oddaj – Avtomobilsko-prometne minute.