Slovenski avto leta 2019 je ford focus. Foto: Uroš Modlic
Slovenski avto leta 2019 je ford focus. Foto: Uroš Modlic

Člani redakcij slovenskih medijev, ki sodelujejo v izboru, so pri končnem poligonu v centru varne vožnje na Vranskem izhajali iz razporeditve, ki so jo z oddajo glasovnic določili bralci, gledalci, poslušalci in sledilci slovenskih medijev. Ti so prvo mesto dodelili škodi karoq, drugo mesto volkswagnu T-roc, tretje mesto fordu focusu, četrto mesto kii ceed, peto mesto pa volvu XC40.

Precejšnja sprememba v razvrstitvi

A glasovanje slovenskih medijev Avto magazina, Dela in Slovenskih novic, Dnevnika in Nedeljskega, Evo magazina, Komotar minute, Motorevije AMZS, Siola.net, Vala 202 in Avtomobilnosti ter Večera je prineslo precejšnjo spremembo. Na petem mestu je s trinajstimi točkami sicer ostal volvo XC40, više od njega pa je bila razvrstitev drugačna. Na četrto mesto se je namreč s sedemindvajsetimi točkami uvrstil volkswagen T-roc, tretje mesto je z enaintridesetimi točkami osvojila škoda karoq, druga pa je z dvaintridesetimi točkami bila kia ceed. S sedeminpetdesetimi osvojenimi točkami je Slovenski avto leta 2019 postal ford focus.

Boštjana Hribovška, direktorja marketinga pri slovenskem uvozniku forda, podjetju Summit Motors Ljubljana, smo vprašali, kakšni so občutki po zmagi, in povedal je, da so predvsem navdušeni, saj je to že tretji naziv slovenski avto leta, ki ga je osvojil ford focus. "Naslov je predvsem velika obveznost, da kakovosti avtomobila, ki so jih dobro ocenili bralci in novinarji, prenesejo tudi v prodajne rezultate," je dejal. In kakšno težo ima zanje naslov avta leta? "Je predvsem pokazatelj, da imajo izredno kakovosten izdelek in da poleg strokovnih medijev to prepoznajo tudi uporabniki," je dodal.

Takole so glasovali slovenski avtomobilski mediji ter njihovi bralci, gledalci, poslušalci in sledilci. Foto: Uroš Modlic
Takole so glasovali slovenski avtomobilski mediji ter njihovi bralci, gledalci, poslušalci in sledilci. Foto: Uroš Modlic

Dvodnevna prireditev

Prireditev v centru varne vožnje na Vranskem je sicer letos potekala kar dva dni. Prvi dan je bil namenjen zadnjim vožnjam novinarjev, ki so na ta način lahko v varnem in predvidljivem okolju še enkrat ocenili vtise o posameznem finalistu in vse avtomobile tudi neposredno primerjali med seboj in v skladu s tem morda celo popravili svojo odločitev.

Drugi dan pa je bil poleg finalnega izbora in razglasitve slovenskega avta leta 2019 namenjen tudi bralcem, gledalcem, poslušalcem in sledilcem medijev, ki so jih na prireditev povabili posamezni mediji. Ti so na Vranskem lahko tudi sami sedli za volan kandidatov in preizkusili njihovo udobje, uporabnost, vozne lastnosti in pripomočke za varnost, prav tako pa so lahko sodelovali tudi na delavnicah, v katerih so jim novinarji pojasnili novosti na področju uporabnosti, povezljivosti, varnosti in tehnike novih avtomobilov.

Kot vsako leto doslej je žreb med glasovalci določil dobitnike praktičnih in privlačnih nagrad.