Deutsche Post bi lahko dostavnik, ki nastaja v Fordovi tovarni, ponudil tudi drugim podjetjem. Foto: Ford
Deutsche Post bi lahko dostavnik, ki nastaja v Fordovi tovarni, ponudil tudi drugim podjetjem. Foto: Ford

Srednje velik električni dostavnik z oznako work XL izdelujejo na osnovi podvozja modela transit, ki sicer nastaja v obratu skupnega podjetja Ford Otosan v turškem mestu Kocaeli. Opremljen je z električnim pogonskim sklopom na akumulatorske baterije, karoserijo pa so razvili in izdelali v skladu s specifikacijami zagonskega podjetja StreetScooter, ki je v lasti nemškega logističnega giganta Deutche Post DHL. Za proizvodnjo skrbi 16 delavcev, ki bodo na leto izdelali 3.500 vozil.

Joerg Beyer, direktor razvoja izdelkov Ford Evropa, je ob tem povedal, da proizvodnja dostavnikov streetscooter work XL v tovarni v Kölnu združuje Fordovo neprekosljivo strokovno znanje pri izdelavi gospodarskih vozil in StreetScooterjeve prednosti dinamičnega zagonskega (start-up) podjetja. Dodal je, da skupni projekt dokazuje, da so uveljavljeni velikoserijski proizvajalec, a so lahko uspešni tudi pri zagotavljanju manjših serij vozil.

Prihranil bo pet ton CO2 in 1.900 litrov dizla
Work XL je največje dostavno vozilo podjetja StreetScooter, ki z 20 m3 prostora za tovor in nosilnostjo do 1.275 kilogramov omogoča prevoz več kot 200 paketov. Na voljo bo z različnimi kombinacijami elektromotorjev in litij-ionskih akumulatorskih baterij, ki zagotavljajo moč do 90 kilovatov (122 KM) in največji navor 276 Nm. Akumulatorji s kapaciteto do 76 kWh omogočajo doseg do 200 kilometrov. V primerjavi z dizelskimi modeli lahko vsak električni dostavnik letno prihrani pet ton izpustov CO2 in 1.900 litrov dizelskega goriva.

Dostavnik work XL je namenjen dostavi pošiljk, ki jo opravlja Deutche Post DHL po mestih v Nemčiji, v prihodnosti pa bi ga lahko ponudili tudi drugim strankam. Podjetje StreetScooter bo še naprej izdelovalo manjše dostavnike.