Za dizajn vozil genesis bosta poskrbela oblikovalska mojstra Luc Donckerwolke in Peter Schreyer. Foto: EPA
Za dizajn vozil genesis bosta poskrbela oblikovalska mojstra Luc Donckerwolke in Peter Schreyer. Foto: EPA

Pri Hyundaiju so se odločili, da bodo ustanovili samostojno premium znamko avtomobilov. Po zgledu na Toyoto in njeno premium znamko Lexus in Nissana z infinitijem, je luksuzna znamka Hyundaija genesis.
Pri Hyundaiju imajo z znamko genesis velike načrte, saj nameravajo do leta 2020 predstaviti kar šest novih avtomobilov, so v sporočilu za javnost zapisali iz Južne Koreje. Pri Hyundaiju pravijo, da bo genesis povsem samostojna avtomobilska znamka, ki jo sicer že tržijo v ZDA. A bodo zgodbo začeli povsem na novo. Nove modele čaka povsem novo, alfanumerično poimenovanje, ki bo sestavljeno iz črke G in številk, 90, 80, 70 ..., ki bodo predstavljale velikostni razred vozil.
V Evropi šele pozneje
Vozila bodo prodajali v Severni Ameriki, Koreji, na Kitajskem in na trgih Bližnjega vzhoda. Pri Hyundaiju pravijo, da bodo pozneje, ko bodo imeli popolno avtomobilsko paleto, avtomobile genesis ponudili tudi na zahtevnem trgu v Evropi, kjer bodo konkurirali znamkam, kot so Mercedes-Benz, Jaguar, Audi, Volvo, BMW.
"Znamko genesis smo ustanovili, ker smo osredotočeni na kupce, ki želijo premium avtomobile s pametnimi rešitvami, zmogljivimi motorji in dizajnersko izžarevajo dovršenost," je dejal podpredsednik Hyundaija Čung Eui Sun in pojasnil, da lahko kupci pričakujejo še veliko mero individualizacije, pa tudi najnovejše varnostne asistenčne sisteme.