Avtomobilski svet postaja vse zanimivejši za računalniške in komunikacijske velikane, velikopotezno vanj vstopata tudi Intel in Samsung. Foto: BMW
Avtomobilski svet postaja vse zanimivejši za računalniške in komunikacijske velikane, velikopotezno vanj vstopata tudi Intel in Samsung. Foto: BMW

Načrte, ki vključujejo 250-milijonski vložek, je na avtomobilskem salonu v Los Angelesu povedal izvršni direktor podjetja, Brian Krzanich in ob tem dodal, da bodo izkoristili svoje bogate izkušnje za razvoj na področju vizualnega procesiranja, 5G povezljivosti, računalniškega oblaka in varnosti.

Podjetje, ki do zdaj ni veljalo za velikega dobavitelja za avtomobilsko industrijo, v zadnjem času postopno povečuje svojo prisotnost v tej panogi. Samo v zadnjem letu je z različnimi avtomobilskimi proizvajalci sklenilo posle v vrednosti ene milijarde dolarjev (približno 933 milijonov evrov). Med njihovi strankami med drugim najdemo BMW, Daimler, Hyundai, Infiniti, Jaguar, Kio, Lexus, Mini, Rolls-Royce, Toyoto in Teslo.

Pred kratkim je Intel napovedal sodelovanje z BMW-jem in Mobileye za razvoj sistema za avtonomno vožnjo. Omenjena tri podjetja bodo to tehnologijo ponujala tudi drugim proizvajalcem, pri čemer napovedujejo, da bodo popolnoma avtonomni avtomobili na voljo leta 2021.

Ob tem ne počivajo niti drugi veliki igralci na tem področju. Qualcomm je pred kratkim za 38,5 milijarde dolarjev (približno 35,9 milijarde evrov) kupil podjetje NXP Semicondructors, svoj položaj pa je utrdilo tudi podjetje Nvidia, ki izdeluje predvsem strojno opremo za računalniško grafiko.

Med zadnjimi premiki v zvezi z elektronskimi tehnologijami za avtomobilsko industrijo pa velja omeniti tudi Samsungov nakup podjetja Harman, ki ima pod svojim okriljem znamke, kot so JBL, Harman Kardon in Revel ter prek licenc uporablja tudi znamki Bowers & Wilkins in Bang & Olufsen. Korejci so za Harman odšteli vrtoglavih osem milijard dolarjev (7,4 milijona evrov), a so si z njim na široko odprli vrata v avtomobilski svet.