Pri najekstremnejšem cestnem mclarnu do zdaj imata glavno vlogo moč in majhna masa. Foto: McLaren
Pri najekstremnejšem cestnem mclarnu do zdaj imata glavno vlogo moč in majhna masa. Foto: McLaren

Ayrton Senna bo za številne za vedno ostal najboljši dirkač na svetu. Do zdaj si še nihče ni drznil po njem poimenovati svojega avtomobila. To so že storili v motociklizmu (Ducti in MV Agusta), zdaj pa so se brazilskemu asu s svojim najekstremnejšim cestnim avtomobilom do zdaj poklonili pri McLarnu.

Senna je novi član McLarnove najekstremnejše družine Ultimate series, a naj ne bi bil neposredni naslednik modela P1. Gre namreč za drugačen avtomobil, brez hibridnega sklopa. Njegovo bistvo sta velika moč in izjemno majhna masa. Zato imajo glavno vlogo ogljikova vlakna, iz katerih so izdelani ne le okvir, temveč tudi večina karoserijskih delov. S tem so v Wokingu dosegli, da avtomobil tehta le 1.198 kilogramov, kar je približno 200 kilogramov manj od modela 720S.

Samo bencin in turbo polnilnika
Na drugi strani je tudi štirilitrski V8 bi-turbo motor, ki razvije 588 kilovatov (800 KM) in 800 Nm navora, ki se prenašajo na zadnji kolesi prek dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika. Kolesa so vpeta z dvojnimi trikotnimi vodili, za izjemne vozne lastnosti pa med rigom skrbijo prilagodljivi blažilniki.

Pri McLarnu še niso izdali, kako hiter je njihov novi superšportnik, pri čemer predvidevamo, da do stotice potrebuje le malce več kot 2,5 sekunde ter da njegova končna hitrost presega 320 kilometrov na uro.

Tudi v notranjosti kraljujejo ogljikova vlakna, na voljo pa so le nujno potrebni elementi. Poleg majhnega zaslona pred voznikom za prikaz prestave, vrtljajev motorja in hitrosti je tu še osrednji zaslon na dotik, večina stikal, vključno z gumbom za zagon motorja, pa je nameščenih na streho.

Izdelali bodo le 500 primerkov, ki so menda že prodani. Izbranci bodo morali zanje odšteti 850 tisočakov, proizvodnjo pa bodo začeli jeseni 2018.