Spredaj nova supra spominja na model četrte generacije, medtem ko s strani opazimo podobnost z legendarnim kupejem 2000 GT Foto: Toyota
Spredaj nova supra spominja na model četrte generacije, medtem ko s strani opazimo podobnost z legendarnim kupejem 2000 GT Foto: Toyota

Nova supra z oznako GR supra, ki nam pove, da izhaja iz Toyotinega športnega oddelka Gazoo Racing, je v tesnem sorodu s pred kratkim predstavljenim BMW-jem Z4. Z njim si namreč deli platformo, motor in večino drugih sestavnih delov, pri čemer ne gre za roadster, temveč za športni kupe, ki meri 4,38 metra v dolžino.

Ponaša se s kratko medosno razdaljo, ki znaša 2,47 metra (enako kot pri Z4), z nizkim težiščem, trdo karoserijo in razporeditvijo mase v razmerju 50:50, ki ji zagotavljajo odlične vozne lastnosti. Za napadanje ovinkov je opremljena tudi z elektronsko nadzorovanim samozapornim diferencialom.

Z bavarskim strojem
V nosu je nameščen bavarski trilitrski vrstni šestvaljnik, ki s pomočjo tehnologije twinscroll turbo in variabilnim krmiljenjem ventilov razvije 250 kilovatov (340 KM) in 495 Nm. Ta se prenaša na zadnji kolesi prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika, ki omogoča tudi ročno prestavljanje s prestavno ročico ali obvolanskima prestavnima ročicama. Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro s pomočjo sistema za speljevanje launch control traja le 4,2 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Avtomobil je posajen na 19-palčna lahka platišča s pnevmatikami z merami 235/35 spredaj ter 275/35 zadaj. Vsi modeli bodo serijsko opremljeni s prilagodljivim vzmetenjem, ki ponuja načina delovanja normal in sport.

Notranjost predstavlja mešanico klasičnih oblik in sodobne tehnologije. Merilniki se prikazujejo na barvnem zaslonu, na voljo pa je tudi prikaz podatkov na vetrobransko steklo (head-up display). Pri najvišjem paketu opreme premium je na vrhu sredinske konzole nameščen 22,3-centimetrski (8,8-palčni) zaslon multimedijske naprave.

Foto: Toyota
Foto: Toyota

Seveda supra ponuja tudi najnovejše asistenčne sisteme, med drugim sistem za samodejno zaviranje v sili, prilagodljiv tempomat ter sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu.

Letos bo v Evropo prispelo le 900 primerkov, za katere verjamejo, da bodo brez težav našli svoje kupce.