Proizvodnja novega kupeja se bo začela še letos. Kasneje naj bi bila na prodaj tudi hibridna ralzičica 500h, za pogon bo skrbela kombinacija 3,5-litrskega V6 bencinskega motorja in elektromotorja s kombinirano močjo večjo od 346 kilovatov in še zmogljivejši LC-F z več kot 441 kilovatov moči. Foto: Lexus
Proizvodnja novega kupeja se bo začela še letos. Kasneje naj bi bila na prodaj tudi hibridna ralzičica 500h, za pogon bo skrbela kombinacija 3,5-litrskega V6 bencinskega motorja in elektromotorja s kombinirano močjo večjo od 346 kilovatov in še zmogljivejši LC-F z več kot 441 kilovatov moči. Foto: Lexus

Pri Lexusu, premium japonskem proizvajalcu vozil, so avtomobilski salon v Detroitu izkoristili za predstavitev serijskega luksuznega športnega kupeja LC 500.
Lexus LC 500 je serijska različica, ki je nastala iz konceptnega vozila LF-LC, predstavljenega že januarja leta 2012, prav tako na avtomobilskem salonu NAIAS v Detroitu.
Koncept z zasnovo 2+2 (dva sedeža spredaj in zadaj) je imel pogon na zadnji kolesi in napredni Lexusov hibridni pogonski sklop. Še istega leta so pri Lexusu predstavili koncept LF-LC blue, prav tako s hibridnim pogonom in 368 kilovatov moči.
Atmosferski osemvaljnik
Serijski model, LC 500, poganja 5,0-litrski V8-motor z močjo 344 kilovatov in 526 Nm navora, ki smo ga spoznali že v aktualni različici lexusa RC-F coupe. Motor je povezan z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri tehničnih lastnostih je navedeno, da je pospešek od 0 do 100 km/h manj kot 4,5 sekunde.
Izdelan je na novi, GA-L, platformi, ki jo bodo v prihodnje uporabljali za izdelovanje hišnih modelov z motorjem, vgrajenim spredaj in pogonom na zadnji kolesi. LC 500 v dolžino meri 4,76 metra, širok je 1,92 metra, visok 1,345 metra, medosna razdalja meri 2,87 metra. Razmerje teže spredaj/zadaj je 52/48 odstotkov, kolesa merijo 20, oziroma 21 palcev.
Pri izdelavi so uporabili plastiko ojačano z ogljikovimi vlakni, aluminij in visokotrdno jeklo. Del opreme je tudi paket asistenčnih sistemov lexus safety system +, ki vključuje sistem za zaznavanje in opozarjanje pred trkom, zaznavanje pešcev, zaznavanje in opozarjanje na nenamerno prečkanje voznega pasu, žaromete, ki samodejno prilagajajo snop svetlobe ter dinamični radarski tempomat.