Predstavljeni prototip dirkalnika nosi značilne barve legendarnega predhodnika iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Foto: McLaren
Predstavljeni prototip dirkalnika nosi značilne barve legendarnega predhodnika iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Foto: McLaren

Zaradi izključne uporabe na dirkališčih so lahko konstruktorji bolj neovirano sprostili domišljijo in se lotili izboljševanja zmogljivosti različice GTR, ki naj bi bila nared za prodajo v letu dni. V primerjavi s cestnim izvirnikom P1 so še izboljšali aerodinamične lastnosti dirkalnika, vodljivost in zmogljivosti motorja.

Razmik med sprednjima kolesoma je 80 milimetrov širši, usmernik zraka deluje agresivneje, izboljšali so tudi tok zraka pri zavorah in kolesih. Vzmetenje je prilagojeno uporabi na dirkališčih, 19-palčna kolesa pa hitrim menjavam v boksih. Zadnji usmernik zraka je na dirkalni različici fiksen, s čimer so se izognili namestitvi mehanizma za aktivni usmernik cestne različice.

Srce dirkalnika pa predstavlja 3,8-litrski osemvaljni motor V8 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki zmore okroglih 1.000 konjskih moči (735 kilovatov).