Foto: MMC RTV SLO/David Šavli/Preizkusili smo različico z 1,5-litrskim dizelskim motorjem z 92 kilovati moči.

Ecosporta že poznamo … Povedali smo že, da odlično združuje nezdružljive lastnosti, torej pokončno vstopanje z značajem avtomobila za dinamične voznike. A tokratni ecosport je povsem drugačen od tistega z oznako ST line, dinamika je tu na zadnjem mestu po pomembnosti.

Foto: MMC RTV SLO/David Šavli/Nakupna cena dizelskega ecosporta s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom je 24.530 evrov.

Tokrat s pogonom na vsa štiri kolesa
Tokrat smo namreč preizkusili ecosport AWD, različico s štirikolesnim pogonom, in temu ne bomo rekli mali SUV, ampak kar mali terenec. AWD je namreč za tiste, ki se radi peljejo po blatu, plezajo v strme klance, gazijo po snegu. A štirikolesni pogon v resnici sploh ni najpomembnejši, to je namreč avtomobil za vse, ki se redno spopadajo s situacijo, ko se njihova cesta ostro prevesi oziroma zalomi, skratka s situacijami, kjer pridejo do izraza kratki previsi čez kolesa in visoka oddaljenost od tal skupaj s kratko medosno razdaljo, AWD je namreč občutno bolj oddaljen od tal v primerjavi z običajnimi ecosporti.

Foto: MMC RTV SLO/David Šavli/Po formuli izračuna Avtomobilnosti so stroški s takim avtomobilom 469 evrov na mesec.

In da, na terenu je ecosportova prednost tudi majhnost oziroma to, da je avtomobil dokaj ozek in s tem okreten v slovenskih gozdovih. Verjemite, s tem ecosportom se je v nas takoj prebudil avanturistični duh.

Le, če mislite kupiti avtomobil z AWD-jem
Ali ga priporočamo? No, ne smemo prezreti, da neevropski izvor ecosporta postavlja na raven focus activa, zato so pri odločanju za ecosporta nujne zainteresiranost za štirikolesni pogon in prednosti majhne oblike na terenu.

Test avtomobila si lahko pogledate tudi v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, ki se na male zaslone spet vrača meseca septembra.