Tudi Honda se v Evropi počasi poslavlja od dizlov in uvaja hibride. Foto: Honda
Tudi Honda se v Evropi počasi poslavlja od dizlov in uvaja hibride. Foto: Honda

Njegova zunanjost ne predstavlja posebnih presenečenj, saj karoserija v grobem ohranja obliko predhodnega modela. Sprednji del povzema obliko drugih novejših hišnih modelov, zadek pa prinaša malce drznejše luči v obliki črke L.

Več novosti se skriva v notranjosti. Najnovejši CR-V namreč prvič v svoji zgodovini ponuja tudi možnost sedmih sedežev, pri čemer naj bi zadnja dva ponujala največ prostora za noge v svojem razredu.
 Najopaznejši element na novi armaturni plošči predstavljata 17,8-centimetrski (7-palčni) zaslon na instrumentni plošči namesto klasičnih merilnikov in še eden, enake velikosti, za multimedijsko napravo na sredinski konzoli. Na voljo bodo tudi električno pomična prtljažna vrata s sistemom, ki preprečuje, da bi zadela v prenizek strop.

Dve različici, ena hibridna
Na evropskem trgu bosta na izbiro dve motorni različici. Vstopni bo 1,5-litrski turbobencinski motor (spoznali smo ga že pri civicu) v kombinaciji s serijskim ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali opcijsko brezstopenjsko avtomatiko CVT. Namesto dizelskih motorjev bodo Japonci ponudili hibrid, ki ga sestavljajo dvolitrski bencinski motor, dva elektromotorja in brezstopenjski samodejni menjalnik.

Novinec se bo širšemu občinstvu prvič pokazal na avtomobilskem salonu v Ženevi. Različice z bencinskim motorjem bodo na voljo to jesen, medtem ko bo treba na hibridne počakati do začetka prihodnjega leta.