Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Peugeot 2008 oblikovne smernice seveda povzema po peugeotu 208, a na svoj križanski način, ki po zaslugi modificirane modularne platforme CPM prinaša dolžino 4,3 metra (14 cm več od predhodnika), širino 1,7 metra in višino 1,54 metra. Ta se kaže predvsem v bolj prostorni notranjosti in prtljažniku z osnovno prostornino 360 litrov.

Najsodobnejši in enak kot v peugeotu 208 je tudi voznikov delovni prostor i-cockpit, za dober zvok pa skrbi Focalov avdiosistem. Peugeot 2008 je opremljen tudi s pripomočki za pomoč vozniku, ki v določenih razmerah omogočajo polavtonomno vožnjo.

Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Za pogon različic z motorji na notranje zgorevanje bodo skrbele tri različice 1,2-litrskega turbobencinskega in ena različica 1,5-litrskega turbodizelskega motorja, izstopa pa predvsem električna različica e-2008, s katero je peugeot 2008 postal drugi električni avtomobil francoske znamke.

Foto: MMC RTV SLO/Peugeot
Foto: MMC RTV SLO/Peugeot

Peugeot e-2008 poganja 100-kilovatni elektromotor, ki se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 50 kilovatnih ur za dobrih 310 kilometrov električne vožnje v skladu s ciklusom WLTP. Možno je polnjenje z močjo 100 kilovatov, pri katerem je za 80-odstotno zmogljivost potrebnih dobrih 30 minut polnjenja, na voljo pa bo tudi polnjenje pri močeh 7,4 in 11 kilovatov. Uporabniki bodo lahko polnjenje nastavljali tudi s pametnim telefonom, mogočih pa bo tudi več režimov rekuperacije zavorne energije.