Polesatov prvi model je hibrid z dvolitrskim turbobencinarjem ter dvema elektromotorjema s skupno močjo 441 kW (600 KM). Foto: Polestar
Polesatov prvi model je hibrid z dvolitrskim turbobencinarjem ter dvema elektromotorjema s skupno močjo 441 kW (600 KM). Foto: Polestar

Prvi model Volvove znamke, ki bo na trgu zaživela samostojno življenje, je štirisedežni kupe, imenovan polestar 1, ki povzema obliko Volvovega kupejskega koncepta iz leta 2013. Bolj zanimivo pa je to, kar skriva pod pločevino, saj predstavlja Polestarovo novo električno usmeritev.

Gre za priključno-hibridni pogonski sklop, pri katerem agregat motor podpira elektromotorja ter razvije 441 kilovatov (600 KM) in 1.000 Nm navora s 150 kilometri dosega le na elektriko. Bencinski motor spredaj ter električna zadaj zagotavljajo štirikolesni pogon in končno hitrost 250 kilometrov na uro oziroma 160 kilometrov na uro v električnem načinu s pogonom na zadnji kolesi.

Okvir iz ogljikovih vlaken
Dvolitrski bencinski stroj na sprednji osi zmore 235 kilovatov (320 KM), dva elektromotorja na zadnji osi pa razvijeta 206 kilovatov (280 KM). Kupe je zasnovan na Volvovi prilagodljivi platformi SPA, pri čemer je okvir izdelan iz ogljikovih vlaken, kar zagotavlja manjšo maso, nižje težišče ter kar za 45 odstotkov večjo vzvojno trdnost. Poleg tega je opremljen z Öhlinsovim prilagodljivim vzmetenjem s stalnim elektronskim nadzorom CESi. Polestarov prvi model bodo proizvedli le v 500 primerkih, proizvodnjo pa bodo začeli leta 2019. Polestaru 1 bo prav tako leta 2019 sledila električna limuzina polestar 2, ki se bo postavila ob bok tesli model 3, pozneje pa bodo ponudili tudi večji električni športni terenec z oznako polestar 3.

Na voljo le z naročnino
Polestar 1 ni le predstavitveni model nove znamke, temveč predstavlja tudi nove načine uporabe avtomobila, ki v mislih nimajo klasičnega lastništva avtomobila, temveč merijo predvsem na dolgoročne najeme. Polestar 1 je tako mogoče naročiti le prek spleta, na voljo pa je le s sklenitvijo dveletne ali triletne naročnine s stalnimi mesečnimi plačili, ki vključujejo vse stroške, možnost uporabe drugih modelov iz prihodnje palete ter servisne storitve z dostavo avtomobila na dom. Z virtualnim ključem Phone-As-Key lahko uporabnik deli avtomobil z drugimi strankami ter uporablja druge storitve na zahtevo.

Poleg možnosti naročanja in konfiguracije vozil prek spleta, ki je že na voljo, bo Polestar predstavljal svoje modele in storitve tudi v posebnih središčih, imenovanih prostori Polestar”, ki ne bodo povezani z Volvovimi prodajnimi saloni.