Prenova med drugim prinaša bolj očitne oblikovne razlike med izvedbami titanium, ST-line in vignale. Foto: Ford
Prenova med drugim prinaša bolj očitne oblikovne razlike med izvedbami titanium, ST-line in vignale. Foto: Ford

Hibridni karavan poganja dvolitrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom v kombinaciji z elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 1,4 kilovatne ure. Skupna moč sistema, ki je povezan s samodejnim menjalnikom, znaša 137 kilovatov (184 KM).

Prenovljeni hibridni mondeo je med drugim opremljen s sistemom za regeneracijo energije, ki se sprošča ob zaviranju, kar prispeva k porabi 4,4 litra na 100 kilometrov. Tu pa so še električno gnana klimatska naprava, sistem, ki pridobiva toploto iz izpušnih plinov za hitrejše segrevanje kabine, ter sistem, ki spodbuja k postopnemu zaviranju in s tem zagotavlja večjo regeneracijo energije.

Prtljažnik v osnovni postavitvi ponuja 403 litre prostora za prtljago, z zlaganjem sedežev pa lahko iz njega iztisnemo 1.508 litrov.

Novi turbodizel
Ob prenovi se motorni paleti pridružuje nov dvolitrski turbodizel EcoBlue v različicah z 88, 110 in 140 kilovati (120, 150 nin 190 KM). Prva bo na voljo le v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, drugi dve pa tudi z osemstopenjsko avtomatiko. Poleg tega bo dizelsko gnani mondeo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Na tehničnem področju prenova med drugim prinaša prilagodljivi tempomat s funkcijo popolne zaustavitve in ponovnega speljevanja ter sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Estetska osvežitev še nekoliko bolj poudarja razliko med izvedbami titanium, ST-line in vignale, saj vsako označuje poseben dizajn motorne maske. Rahlo so preoblikovani spodnji del sprednjega odbijača in žarometi, nova so tudi 17, 18 ali 19-palčna platišča ter nekaj karoserijskih barv.

Manjših sprememb je bila deležna notranjost, ki so ji namenili nova oblazinjenja in okrasne vložke, glavna novost pa je vrtljivi gumb namesto prestavne ročice pri različicah s samodejnim menjalnikom.

Foto: Ford
Foto: Ford