VW caddy 4Motion ne navdušuje z opremljenostjo notranjosti, ki je po besedah Janeza Martinčiča ponekod podobna kabini tovornjaka. Zato pa dizelski motor zanesljivo opravlja svoje naloge. Foto: Volkswagen
VW caddy 4Motion ne navdušuje z opremljenostjo notranjosti, ki je po besedah Janeza Martinčiča ponekod podobna kabini tovornjaka. Zato pa dizelski motor zanesljivo opravlja svoje naloge. Foto: Volkswagen
VW Caddy 4Motion
VW caddy 4Motion je namenjen predvsem profesionalnim uporabnikom in ne toliko družinam. Foto: Volkswagen

Te bolj ali manj uspešno vabijo predvsem družine z izrazito dejavnim načinom življenja.

Vendar caddy ob vseh tovrstnih prednostih in kompromisih vozilih ponuja še presežek. Žal največkrat v ceni, a na srečo občasno tudi v tehnologiji. Caddyja je namreč mogoče dobiti tudi s štirikolesnim pogonom.

Poslušajte celotno oddajo Avtomobilsko-prometne minute na Valu 202.

Pričakovali smo povsem opremljeno vozilo z vsemi "lifestyle" dodatki, a smo se ušteli. Caddy s štirikolesnim pogonom stavi namreč na uporabnike, ki štirikolesni pogon resnično potrebujejo za opravljanje svojega dela, ne pa za parkiranje na zasneženo bankino ob vlečnici. Caddy z nazadnjaško opremo, na nekaj mestih celo s tovornjaško končno obdelavo, več kot očitno nagovarja profesionalne uporabnike. Kot skala trden, preizkušen in zanesljiv 1,9-litrski motor TDi s 77 kilovati poganja vsa štiri kolesa.

Caddy zato še ne postane terensko vozilo, vendar z lahkoto premaguje vse težave in vremenske razmere, na kolikor toliko cesti podobnih podlagah. Med normalno cestno vožnjo je zaradi štirikolesnega pogona večja varnost zagotovljena, ob tem pač "prebolimo" nekaj več hrupa v potniški kabini.

Problematična je še vedno le cena, ki se giblje v območju okoli 30.000 evrov, kjer je izbira tudi štirikolesno gnanih vozil že kar precejšnja.