Renault je bil eden prvih proizvajalcev, ki se je resno podal na trg električnih vozil. S hibridi je počakal nekoliko dlje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Renault je bil eden prvih proizvajalcev, ki se je resno podal na trg električnih vozil. S hibridi je počakal nekoliko dlje. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Konec poletja smo v Sloveniji dobili enega najsodobnejših objektov za šolanje avtomobilskih strokovnjakov. Izobraževalno središče Renault Nissan Adriatic je v Mirni Peči na Dolenjskem in velja za enega najsodobnejših in naprednejših tovrstnih centrov v Evropi.

Slovenski strokovnjaki so nam prav v tem središču natančneje predstavili novo Renaultovo hibridno tehnologijo in tudi to, kaj je z njo na primer pridobil clio.

Dva novinca s kablom

Clio bo po novem na voljo kot klasični hibrid, pri Renaultu pa so nam predstavili še dva novinca. Nova generacija capturja in prenovljeni megane grandtour sta odslej tudi priključna hibrida. Oba razpolagata z baterijo s kapaciteto 9,8 kilovatne ure, kar naj bi po ciklu WLTP zadoščalo za 50 kilometrov vožnje zgolj na elektriko. V primerjavi s cliem ima njun hibridni pogon tudi večjo moč – namesto 103 ima 120 kilovatov moči. Priključni hibrid lahko na elektriko pospešuje do 135 km/h.

Medtem ko clia na polnilni kabel ne boste priklapljali, pa to ne velja za preostala novinca, ki ju predstavlja Renault. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Medtem ko clia na polnilni kabel ne boste priklapljali, pa to ne velja za preostala novinca, ki ju predstavlja Renault. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Delovanje novega hibridnega pogona naj bi ključno zaznamoval Renaultov inteligentni brezsklopčni menjalnik – to je sistem, ki ga uporablja dirkalnik v formuli 1. Ta naj bi skrbel predvsem za mehkobo, uglajenost vožnje.

Še več izveste v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.