Kar zadeva električno vožnjo, so pospeški zmerni, tudi tukaj se čuti razum pred električno zabavo, zato smo ga večino časa vozili kar v ECO-načinu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Kar zadeva električno vožnjo, so pospeški zmerni, tudi tukaj se čuti razum pred električno zabavo, zato smo ga večino časa vozili kar v ECO-načinu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Nissan je NV200 pred skoraj desetletjem ponudil s klasičnimi pogonskimi agregati, hkrati pa so predstavili tudi prototip e-NV200. Japonska znamka je že takrat dokazala, da razmišlja o širitvi ponudbe električnih pogonov tudi na dostavna vozila.

Pogonski sklop, ki so ga uporabili pri prototipu, je bil modificiran sklop iz osebnega vozila leaf, torej sinhroni električni motor z močjo 80 kilovatov in navorom 280 Nm, energijo pa je zagotavljalo 48 litij-ionskih modulov, ki so jih razvrstili po vozilu, da bi čim bolj izkoristili prostor in zagotovili ustrezno porazdelitev teže.

Poraba je bila zlahka nižja od petnajstih kWh na sto kilometrov pri kombiniranem režimu, kar imamo za precej dober podatek. V teoretičnih 300 mestnih WTLP-kilometrov ne verjamemo, a dobrih 200 kilometrov dosega je zelo realnih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Poraba je bila zlahka nižja od petnajstih kWh na sto kilometrov pri kombiniranem režimu, kar imamo za precej dober podatek. V teoretičnih 300 mestnih WTLP-kilometrov ne verjamemo, a dobrih 200 kilometrov dosega je zelo realnih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Na začetku kot taksi

To je bila napoved o serijski različici osebnega sedemsedežnika oziroma lahkega dostavnika z električnim pogonom. Avtomobil je bil v začetku tesni zajček. V Barceloni so na primer leta 2014 začeli v promet uvajati serijske različice Nissanovega taksija e-NV200.

Tokrat smo e-NV200 preizkusili v redakciji Avtomobilnosti. Kot v videoprispevku razloži Miha Merljak, ki ga je preizkušal, pride na plat japonska preudarnost. "Namreč ko se končno nehaš čuditi starodomodni ureditvi v kabini, zaznaš, da se ta Nissanov električni dostavnik pelje bistveno bolj suvereno kot vsi evropski kombiji. Nič ne šklepeta, nič ne ropota! Ne slišijo se udarci s ceste, podvozje je res prijetno tiho, tudi vsako luknjo ta nissan požre z neverjetno lahkoto," pravi.
Več pa v videoprispevku.