Toyota bo v Ženevi pokazala novi model C-HR, ki se bo za svoj delež tržne pogače pomeril v trenutno najpopularnejšem prodajnem segmentu v Evropi - to so kompaktni športni terenci in križanci. Foto: Toyota
Toyota bo v Ženevi pokazala novi model C-HR, ki se bo za svoj delež tržne pogače pomeril v trenutno najpopularnejšem prodajnem segmentu v Evropi - to so kompaktni športni terenci in križanci. Foto: Toyota

Manj kot dve leti po tem, ko so pri Toyoti predstavili koncept kompaktnega križanca C-HR, bodo Japonci na avtomobilskem salonu v Ženevi pokazali serijski model. Poudarek je na hibridni različici.
Toyota je konceptni C-HR prvič pokazala jeseni leta 2014 na avtomobilskem salonu v Parizu. Serijski model bodo proizvajali v Toyotini tovarni Sakarya v Turčiji, kjer proizvajajo tudi modela corolla in verso. V Evropi bo na prodaj v drugi polovici leta.
Večji od predvidevanj
Čeprav je bil model C-HR najavljen kot konkurent križancem B-segmenta (nissan juke, renault captur, peugeot 2008 in drugi), pa je z merami bližje športnim terencem razreda C. Vozilo, ki tako kot nova generacija priusa temelji na novi Toyotini modularni platformi TNGA (toyota new global architecture), v dolžino meri 4,35 metra, široko je 1,85 metra, visoko 1,5 metra, medosje meri 2,64 metra.
Motorna maska ima prepoznaven družinski dizajn, povzet po večjem športnem terencu RAV4, ki je ob medgeneracijski prenovi prvič na voljo tudi kot hibrid. Tudi C-HR je na voljo kot hibrid. Pogon je kombiniran iz bencinskega in električnega motorja, to pa je že deveti hibridni model v Toyotini ponudbi. Japonci nameravajo s hibridi vstopiti v vse avtomobilske segmente, do leta 2020 pa naj bi bila hibridna tehnologija, prevladujoča v njihovi ponudbi pogonov.
Več podatkov o novem modelu C-HR bo znanih po razkritju na avtomobilskem salonu v Ženevi, kjer bo Toyota pokazala tudi novi veliki enoprostorec proace verso, ki so ga razvili skupaj s koncernom PSA, in novi poltovornjak hilux z 2,4-litrskim D-4D dizelskim motorjem.