Mercedes GLB ima medosno razdaljo 2.829 milimetrov, kar je deset centimetrov več kot pri mercedesu razreda B. To ob bolj oglati obliki omogoča tudi namestitev tretje vrste sedežev. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Mercedes GLB ima medosno razdaljo 2.829 milimetrov, kar je deset centimetrov več kot pri mercedesu razreda B. To ob bolj oglati obliki omogoča tudi namestitev tretje vrste sedežev. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kaj sploh je GLB? Je družinski sedemsedežnik, je terenec, je mestni okretnež, je udoben avtocestni poslovnež, je tehnični modernež, še celo dinamičen je, če si to zaželite.

Sliši se preveč dobro, da bi bilo res, ampak naj tokrat osnovno in bistveno vprašanje rešimo takoj na začetku. Je res tako vsestranski, je res tako dober? Da.

Notranjost mercedesa GLB s precej grobo oblikovanimi zunanjimi oblikovnimi potezami se sicer zgleduje po razredih A in B ter GLA, a na svoj bolj terenski način, kar se odraža tudi v bolj pokončnem sedenju. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Notranjost mercedesa GLB s precej grobo oblikovanimi zunanjimi oblikovnimi potezami se sicer zgleduje po razredih A in B ter GLA, a na svoj bolj terenski način, kar se odraža tudi v bolj pokončnem sedenju. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Šesti in sedmi sedež za otroka

Če je B tisto, kar smo imeli radi pred leti, torej družinske enoprostorce, je GLB tisto , kar imamo družine rade danes, v dobi SUV-jev. Bistvo oglato oblikovanega GLB-ja je tretja vrsta sedežev, no tam sta dva sedeža ‒ za sosedova mulca, ki ju je treba peljati na trening nogometa. Prava vrednost družinskih vozil se pokaže v drugi vrsti, kamor smo otroka v otroškem stolčku posedli na sredino klopi, pa se druga dva velika otroka nista prav nič pritoževala.

Prtljažnik v osnovi meri solidnih 560 do 1.755 litrov, ob doplačilu vzdolžno pomične zadnje klopi pa ga je mogoče povečati še za 179 litrov, seveda na račun prostora za potnike. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Prtljažnik v osnovi meri solidnih 560 do 1.755 litrov, ob doplačilu vzdolžno pomične zadnje klopi pa ga je mogoče povečati še za 179 litrov, seveda na račun prostora za potnike. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Kje je past?

Tudi opremsko lahko GLB ponudi vse, večino stvari, ki jih ponujajo večji mercedesi. Udobje ostaja. Če to voznik želi. Namreč, hvalimo, da se vozni programi med seboj res občutno razlikujejo, komforten program je res udoben, športen pa bistveno bolj odziven, lahkoten.

Kje je past, če le hvalimo? Dobro opremljeni testni GLB stane kar 67.000 evrov. Vendar je tudi to nekako v skladu s tistim, kar imajo kupci takega ranga vozil v mislih, ko kupujejo avto.

Našteto je le delček tistega, kar smo preizkusili. Še več lahko izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.