Zaradi aktualne krize so med posebno prizadetimi področji glasbena industrija in zaposleni v različnih poklicih, ki delujejo znotraj sektorja. Foto: Pixabay
Zaradi aktualne krize so med posebno prizadetimi področji glasbena industrija in zaposleni v različnih poklicih, ki delujejo znotraj sektorja. Foto: Pixabay

"S kampanjo #PushTheMusicForward želimo opozoriti na pomembnost vzpostavitve vzvodov finančnih spodbud, ki bodo podpirale glasbeno ustvarjanje tudi v času, ko so nastopi glasbenikom onemogočeni," so zapisali pri Kurzschlussu.

V sklopu kampanje #PushTheMusicForward bodo mladi slovenski DJ-ji, ki jih je v preteklosti gostil Kurzschlussov drugi oder, dvakrat tedensko ustvarjali glasbene mikse za vsa razpoloženja in trenutke v "novem svetu". Poslušalci pa jih bodi lahko "v zameno za glasbene užitke podprli s poljubnim zneskom", ki ga bodo nakazali na PayPal račun posameznega DJ-ja.

Kot prvi bo svojo mešanico ritmov predstavil mladi up elektronske glasbene scene Ian Sound. "Tokrat bo zvočna spremljava kot naročena za bolj ali manj ljuba gospodinjska opravila," v nadaljevanju pa po navedbah ekipe Kurzschlussa sledijo "tematski miksi, primerni za jutranjo budnico, športna udejstvovanja, za zdravo sproščanje frustracij, romantične večere in več".

V času prve (samo)izolacije so didžeji vrteli glasbo v sklopu Kurzschlussove pobude #ŽURAMDOMA. To je z virtualnim nastopom 20. marca uvedel DJ Umek, ki ga je v dvournem prenosu spremljalo več kot 4.500 uporabnikov. Poleg Umeka pa so nato nastopili še Ian Sound, Damir Hoffman, DJ Shark, DJ Psiho, Tim Urbanya in Brina Knauss, piše na spletni strani.