Foto: EPA
Foto: EPA

Čeprav 45 sekund dolg oglas za kolesa znamke VanMoof že prikazujejo na Nizozemskem in v Nemčiji, v Franciji ni naletel na odobravanje.

Francoski nadzorni organ oglaševanja (ARPP) namreč meni, da oglas straši pred avtomobili: "Prizori dimnikov in prometnih nesreč vzbujajo strah." Francoski zakon o oglaševanju v oglasih ne dovoljuje vzbujanja strahu in trpljenja. "Nekateri prizori po našem mnenju neupravičeno diskreditirajo celoten avtomobilski sektor," je ARPP še napisal v obrazložitvi.

V omenjenem oglasu je najprej v ospredju luksuzen avtomobil, v katerem se odsevajo fotografije dimnikov, luči nujne medicinske pomoči in prometna gneča. Vozilo se na koncu spremeni v najnovejše kolo nizozemske znamke.

Pri VanMoofu se branijo z besedami, da ARPP išče način, kako zaščititi francosko avtomobilsko industrijo, ki v času novega koronavirusa doživlja velik upad prodaje. Soustanovitelj VanMoofa Ties Carlier je dodal, da je takoj, ko nekdo opozori na okoljske težave, ki jih povzroča avtomobilska industrija, ta cenzuriran.