Poštno volišče z zmagovalno znamko v ospredju. Foto: EPA
Poštno volišče z zmagovalno znamko v ospredju. Foto: EPA

4. junija 1992 je Elvisova vdova Priscilla razglasila dolgo pričakovane izide poštnih volitev o Elvisovi znamki. Volivci so na poštnih volitvah izbirali med dvema podobama legendarnega pevca. Prva je pevca prikazovala v letih največjega mladostnega zagona v petdesetih letih, druga pa na koncu kariere, okrog leta 1973.

Poštna volilna kartica, s katero so Američani lahko glasovali po pošti. Foto: Ebay
Poštna volilna kartica, s katero so Američani lahko glasovali po pošti. Foto: Ebay

Volitve so bile dobro premišljena tržna poteza pošte, ki je dodobra zaposlila ameriško in svetovno javnost. Glasove na volitvah je oddalo dobrih 1,2 milijona volivcev, svoj glas pa sta javno razkrila tudi takratna predsedniška kandidata Bill Clinton in George H. W. Bush.

Izbira med mlajšo in starejšo podobo je bila za mnoge več kot le preprosta estetska dilema. Podporniki starejše podobe so poudarjali pomen nepopolnosti in tragike poznejših let Elvisovega življenja ter podpornikom mlajše podobe očitali plitkost.

S prepričljivo večino 75 odstotkov je kljub temu zmagala podoba mlajšega Elvisa, ki je naslednje leto izšla v jubilejni izdaji na pevčev 58. rojstni dan.