S Facebook Watchem si želi spletni gigant pritegniti dodatne gledalce in postati večja konkurenca spletnim ponudnikom videovsebin, kot so Netflix, Youtube in Amazon Prime. Foto: Reuters
S Facebook Watchem si želi spletni gigant pritegniti dodatne gledalce in postati večja konkurenca spletnim ponudnikom videovsebin, kot so Netflix, Youtube in Amazon Prime. Foto: Reuters

Na svojo platformo Facebook Watch si želi spletni gigant tako pritegniti dodatne gledalce in postati večja konkurenca spletnim ponudnikom videovsebin, kot so Netflix, Youtube in Amazon Prime.

Peresh Rajwat, ki je odgovoren za videovsebine pri Facebooku, je na sejmu Mipcom v Cannesu danes pojasnil, da ljudje preživljajo vedno več časa na njihovi platformi z videovsebinami. Podjetje je Watch zagnalo pred približno enim letom, od konca letošnjega avgusta pa je dostopen po vsem svetu. Rajwat je dejal, da gledalci sedaj na teh straneh preživljajo 14-krat več časa, ni pa pojasnil, koliko je to minut dnevno.
Resnični svet je bil eden od prvih družbenih eksperimentov v resničnostnih televizijah, ko so na eno mesto postavili sedem neznancev in jih neprestano snemali. Na Facebook Watch bodo hkrati zagnali tri različice oddaje, in sicer v ZDA, Mehiki in na Tajskem. Gledalci bodo oddajo lahko gledali skupaj s svojimi prijatelji in imeli stik z udeleženci oddaje.

Facebook naj bi s svojo videoponudbo želel konkurirati že uveljavljenim ponudnikom videovsebin. A ni bil najbolje sprejet. Mnogi, ki redno uporabljajo družbeno omrežje, niti ne vedo, da obstaja. Britanski BBC je ob zagonu platforme po vsem svetu povzel študijo, iz katere je razvidno, da več kot polovica vprašanih še nikoli ni slišala za Facebook Watch. Okoli četrtina pa jo pozna, a je ni še nikoli uporabila.

Čeprav so nekatere oddaje privabile tudi več milijonov gledalcev, pa imajo težavo, da bi jih tudi obdržali.

Med drugim je na Facebookovi zbirnici dostopna tudi serija slovenskih akrobatov Dunking Devils, ki se imenuje Fly Guys, prvi del so objavili februarja letos. Svojo knjižnico z videovsebinami namerava Facebook popestriti tudi z živalmi. Tako bodo v oddaji Najboljši pes na svetu predstavljali izbor štirinožnih ljubljenčkov uporabnikov, ki bodo prepričali s svojo ljubkostjo, poroča francoska tiskovna agencija AFP.